/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Citruspresser
Fra : jysch
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 11-11-05 21:50

Jeg har for nogle år siden set en citruspresser, som jeg godt kunne tænke mig nu.

Det er en opretstående tingest, hvor man lægger en ½ appelsin i og trækker i et håndtag, så saften bliver klemt ud af appelsinen.

Jeg ved ikke hvad den hedder og om den overhovedet er til at få mere.

Hvis jeg har et navn på den, kan jeg jo søge efter den - så please

Mvh. Jysch

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-11-05 22:16
Kommentar
Fra : jysch

Dato : 11-11-05 22:36

Det er desværre ikke den - den har ingen kande - er til at sætte et glas under. Og dem jeg har set er i bl. blank metal.

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 11-11-05 22:41

Jeg søgte på google billedsøgning under juicepresser og fandt blandt andet denne:
http://www.hwl.dk/Default.aspx?ID=36
MVH Bente

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 11-11-05 22:42

ups der gik lidt koks i linket. Men prøv den google billedsøgning
MVH Bente

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-05 22:44
Kommentar
Fra : jysch

Dato : 11-11-05 23:35

Hej Bente! Det ligner bestemt disse, men jeg mener at kunne huske at de blev solgt til private og til helt andre priser. men tak skal du have.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 11-11-05 23:35

Tak for svaret bente64.