/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
suzuki FZér (motor)
Fra : bajernar
Vist : 402 gange
10 point
Dato : 11-11-05 20:27

Nede på min motor, lige efter bremsearmen
sidder der også en slags (arm) der stikker op
hvad er den til???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-05 23:45

Bremsearmen sidder ved baghjulet.
Hvis det er henne på bagbremsen, er det nok en indikator for bremse slid.

Men hvis du mener bremsepedalen, er det nok en arm der trækker i bremsekontakten til baglysbremsepæren.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 13-11-05 17:53

hva mener du med en indikator ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-05 23:06

Der sidder tit en indikator, der nærmest er en pil der er lavet af blik, der går ned i tromlebremsen, så man udvendig kan se hvor meget bakkerne er slidt.
Men jeg ved jo ikke om det er den du kan se, det var jo smart hvis du kunne oploade et billede på en hjemmeside.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 15-11-05 15:58

åååå det spg har jeg spg om en gang men ingen svarte det er den der sider lige bag fjeder (i samlet stand) så den er svær at finde bilder med man kan ryk ligt med den den går ind i gear boxen jeg tror det er den der gør sådan at man skal ta bremsen ind for at starte har spg hvordan man gør den uoverflødig men den sidde lige bag fjedern (så jeg lytte med )

Accepteret svar
Fra : mortencj

Modtaget 10 point
Dato : 03-12-05 07:06

Det er den arm man aktivere med bagbremsen for at kunne træde på kickstarteren, man kan holde bagbremsen inde og så sætte armen fast med en strips, så kan man altid træde på kickstarteren

MvH Morten C J

Godkendelse af svar
Fra : bajernar

Dato : 03-03-06 15:20

Tak for svaret mortencj.