/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
repeat af billedserie på dvd-afspiller
Fra : simon100
Vist : 445 gange
150 point
Dato : 10-11-05 21:06

Hej

Er det muligt at brænde en cd med billeder på og så få den til at afspille billederne på en dvd-afspiller gentagne gange? nærmest som en slags udstilling .....

Håber der er nogen som kan hjælpe

Simon100

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-11-05 21:15

jeg tror at den gør det automatisk.. mener at det fungerer som slide show.. og hvis din dvd kan lave repeat så er det jo bare at slå det til..så burde den starte forfra når den er færdig..

Junior..

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 10-11-05 21:49

havde jeg også troet - men en dvd kan ikke lave repeat på en cd med billeder .... ikke denne her ihvertfald

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 150 point
Dato : 11-11-05 11:26

Hvilken DVD har du? Jeg har lige afspillet en billed-cd på 3 forskellige DVD'er: Nicam A2, Prosonic 955 & Samsung E234. Det virker helt fint med gentagelse, sågar med baggrundmusik på.
Men måske er dit valg af skive forkert.
[citat]
Mange ældre DVD-afspillere understøtter kun CD-RW-medier. Den bedste metode til at finde ud af, hvad der fungerer, er at forsøge med en billed-cd på begge medietyper i DVD-afspilleren.
[citat/]
Ovenstående er fra hjælpefilen i HP's program.

Godkendelse af svar
Fra : simon100

Dato : 12-11-05 18:54

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-11-05 23:05

Velbekomme