/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
AdGuard udløbet
Fra : tadeo
Vist : 565 gange
200 point
Dato : 10-11-05 14:35

Jeg har afinstalleret AdGuard, hver gang jeg starter Pcén op popper et vindue op med,at AdGuard er udløbet.
Hvis jeg ikke vil forny abonnementet skal jeg afinstallere programmet, men det har jeg jo gjort,
hvad pokker gør jeg for at få denne start popup fjernet?

Mvh

Tadeo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 14:45

find den i registreringsbasen - så fordufter den

brug evt http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279 - til at fjerne alle spor - vær forsigtig og slet kun save to delete - men kig lige på de andre

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-11-05 15:42

Jeg har kørt programmet fra det link du har indsat, det har fundet 386 problemer, du skriver , slet to delete, der står "Set to delete" afmærket med et flueben,
går det an at slette det hele?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-11-05 15:44

Undskyld du skrev save to delete, men jeg kan ikke finde tekst

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 200 point
Dato : 10-11-05 16:22

det grønne ikon udgør save to delete - alt hvor det står kan du slette uden risiko

klik på view details udfor og slet det hele - men vær opmærksom på at det er de rigtige ellers kan det gå grueligt galt

slet cookies - offlinefiler og filer - samt ryd oversigt i IE - genstart

efter genstart så kør regcleaner igen - den plejer lige at finde en enkelt mere - derefter går du i start - kør - skriver regedit - finder hkey....et eller andet - localmachine og ser om der ligger mere under navnet på det program du har slettet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 16:23

nå det sidste forsvandt - hvis du finder noget i reg.basen højreklikke du - vælger slet - og sørger for at papirkurv er tom også ...
genstart og så skulle alt være ok

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 10-11-05 16:50

hej miritdk
Jeg skal ud nu, men vil vende tilbage, jeg ved at når man piller lidt i registreringsdatabasen, kan det gå gruelig galt.
Jeg vender tilbage i morgen, foreløbig tak.

Mvh
Tadeo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 19:58

ikke med regcleaneren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 20:57

og.... der sker ikke en dyt ved at fjerne programmet der er en selvstændig enhed

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 11-11-05 09:45

Tak for svaret miritdk.

Så er den væk, jeg var lidt bange for at rode i registreringsdatabasen,
det gik fint, det ser ikke ud til andre programmer har lidt skade,
endnu en gang tak for hjælpen

Mvh

Tadeo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-05 10:15

selvtak og god vind - behold regcleaner - du kan hurtigt få brug for den en anden gang