/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Ferskvandspeler, smykkesten og andet..
Fra : frk.fidus
Vist : 3388 gange
500 point
Dato : 10-11-05 03:28

Jeg står og mangler en forbindelse til nogen der importerer alle mulige slags facetterede sten, perler, ferskvandsperler, guld/sølv sommerfugle, kæder, ørekroge...ja....alt til at lave smykker med.
Problemet er at jeg har set flere hundrede sider på nettet igennem for at finde et sted jeg kan købe engros... men det ene sted er dyrere end det andet og kan jeg finde én her igennem som enten selv importerer/henter eller kender nogen der gør, vil jeg gerne købe disse smykketing kg. vis.

Jeg udlover 500,- point til den der kan give mig en god kontakt og en middag hvis den virkelig er god

P.S.
Hvis du vil se min smykkestil og se hvilke produkter jeg søger så kig forbi www.sunique.dk

P.P.S.
Og jeg HAR kigget i dba.dk og også samtlige smykke tilbehørsbutikker i DK igennem. Jeg har også været på nettet.... i mange timer...ja dage... så jeg vil helst have en personlig kontakt

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 10-11-05 09:12

Jeg tror du skal søge efter nogen, som rejser til Indien. Eller selv tage der ud for at få en kontakt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-05 09:15
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 10-11-05 10:01
Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-11-05 12:02

Har kigget på ovenstående links og fandt ikke noget jeg ikke allerede har set... men tak for hjælpen.

Håber stadig på en kontakt til én der selv henter og vil sælge mig sten og krystaller og perler samt smykketilbehør kg.- vis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 12:11

kontakt konsulater og ambassader til de lande du mener vil have hvad du søger

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 10-11-05 14:17

www.dhipt.dk - prøv hos dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 14:40

ikke ringe TQsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-05 12:54
Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 13-12-05 00:01

Tak for svaret miritdk.