/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
afspilning af wmv og avi filer?
Fra : SjalaJonez
Vist : 456 gange
34 point
Dato : 09-11-05 21:08

Hvad kan man bruge af program?..
For Media player virker ikke

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 09-11-05 21:16

Hvis det er fordi du mangler et kodec så køb dette spm. http://www.kandu.dk/dk/spg/76731

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-05 21:18

Jo den gør så. Du må have lavet noget andet shit. Men der er da mange andre programmer der klarer jobbet. Men hvorfor finde et andet program? Find ud af hvorfor din WMP ikke kan lige nu og ret fejlen. Hilsen

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-05 21:33

Mangler du Codex til din Media Player.
Kan du hente nogle her.
http://www.wmplugins.com/ItemList.aspx?typeid=8

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-05 21:33

Mangler du Codex til din Media Player.
Kan du hente nogle her.
http://www.wmplugins.com/ItemList.aspx?typeid=8

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-05 21:49

Du kan downloode den her ,vis du ikke kan reparere Windows Medie player
http://www.xaudiotools.com/download/setup_amwr.exe

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-05 22:00
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 22:36

Sæt din XP cd i drevet, og gå til installer/tilføj valgfri elementer.
Først fjerner du Player, og tilføjer den igen, og opdater

Du behøver ikke CODEX for de filer du nævner.
Der må være en fejl i din Player, prøv at opdater
Eller

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-05 22:49

YES - sofus.dk - Som jeg hele tiden har sagt. Gør noget ved problemet i stedet for at gå amok. WMP KAN afspille begge formater uden problemer, så i stedet for at følge Vonna's mange råd, skal man bare finde ud af hvad WMP-problemet i virkeligheden ER. Og du gav et godt bud.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 22:54

arne.jakobsen,,,takker.
Den enste måde at reparere den på.
Men, om der lige skal en genstart til ???

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 09-11-05 23:34

Her må man ikke prøve på at komme med en kommentar,så får man en ned over nakken af Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 23:41

Blander mig ikke.
G´nat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-05 23:54

Kære Vonna - Nu synes jeg ikke at du er helt fair. Du kommer, IKKE med én kommentar men med 4. Og ingen af dem tager hensyn til de andre kommentarer. Én bruger taler om Codex og så fortsætter du i samme stil. Du får IKKE en over nakken af mig. Det eneste tidspunkt hvor jeg har omtalt dig, var da jeg sagde:

"så i stedet for at følge Vonna's mange råd, skal man bare finde ud af hvad WMP-problemet i virkeligheden ER. "

Det KAN man IKKE kalde at få én over nakken.

Så Vonna - Lad være med at føle at jeg har pisset på dig eller slået dig over nakken. For jeg har IKKE gjort nogen af delene. Hilsen

Og lad det så være op til SjalaJonez at vurdere vore svar.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 11-11-05 21:08

SjalaJonez
Kan du bruge noget af det...
Ville være rart at høre...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-11-05 20:10

Hej SjalaJonez.

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 34 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne