/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Billeder i animation
Fra : klanger
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 09-11-05 14:34

Jeg har lavet et lille billed "show" i Microsoft Gif Animator og ville gerne om det kunne vises på en hjemmeside lavet i FP. Kan ikke finde ud af om det kan lade sig gøre, eller hvordan jeg evt. skal indsætte det på den side jeg vil havde det kørt og så det virker. Hvis der er nogen der har en eller anden ide der er bedre modtages det med kyshånd. Håber mit spørgsmål er til, at forstå.....!!!! På forhånd tak!

Kommentar
Fra : blackshogun

Dato : 09-11-05 14:51

Hej Klanger
Du kan evt. bruge Reklamebanner i stedet for.
Ligger under: <Indsæt> <Komponent> <Reklamebanner>
Her kan du få op til 9 billeder til at skifte med et af dig
forudbestemt antal sekunder.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 14:59

Hej
Du skal oploade din gif.
Lav et link, til din gif.
Og det skulle gerne køre.

Eller prøv dette.
http://www.amarasoftware.com/flash-slide-show.htm

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 09-11-05 15:40

Til blackshogun....Jeg kan ikke finde reklamebanner under webkomponenter...Har (kun) FP 2003 er det derfor? Ved du om man opdatere (gratis!) hvis fejlen ligger der?.
Til Sofus...Har downloadet en free trial af det program du foreslog og det er et rigtig godt program, men koster....! Og når man samtidigt ikke har alle disse kreditkort man skal kunne betale med, hvis....!
Håber at høre mere fra Jer...På forhånd tak!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-05 15:55

Jeg går ud fra at det er en gif animation, hvis det er så sæt følgende linie ind i html på den side hvor du vil have gif'en.

img src="din_ani.gif" width="150" height="110">

Du skal ændre navnet din_ani.gif til dit navn og rette højden og bredden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : blackshogun

Dato : 09-11-05 15:56

Hej Klanger
Jeg har selv FP 2000, så det undrer mig hvis denne mulighed ikke findes i FP 2003.
Har du rullet hele <Komponent> gardinet ned ?

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-11-05 18:01

Jeg har frontpage 2000 på min ene pc og 2003 på den anden...

Det ser faktisk ud til, at 'reklamebanner'-afdelingen IKKE er på 2003...
- hvis den er, kaldes den noget andet...

Bare til info

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 18:59

Hej.
Har de 4 programmer, du kan købe en "KOPI m licens" for 100.-
Amara Software develops no nonsense Flash web design tools. We have developed the following 3 Flash tools:
Amara Flash Slide Builder - US$29.95 - Create Flash slideshows, Flash intros, Flash banners and Flash ads.
Amara Flash News Ticker - US$19.95 - Build horizontal and vertical news tickers, with special text effects
Amara Flash Menu Builder - US$29.95 - Unlimited menu builder with sub menus.
Amara Flash Intro and Banner Builder - US$39.95 - Create simple and complex Flash intros and banners

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-05 18:59

Reklamebanner ligger under - Indsæt - Webkomponent - Dynamiske effekter - Reklamebanner.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 09-11-05 19:16

Her kan jeg følge med til Dynamiske effekter, hvor jeg får valget mellem lysavis og interaktiv knap

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 09-11-05 19:33

Jeg må give annvibeke ret den ER IKKE i FP2003. Jeg vil godt høre lidt mere fra sofus.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-11-05 19:43

Hej.
Smid en mail der kan tåle spam.
Hvis du vil købe dem, sætter du bare penge ind på min bankkonto.
Når jeg ser de er gået ind, sender jeg dig en CD, eller jeg kan lægge dem på nettet, hvor du selv kan hente dem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-05 20:23

Det er sgu for dumt at begynde at handle PIRATKOPIER i et offentligt forum som kandu.dk, man må håbe at Teamet bag kandu.dk følger med og stopper det.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 09-11-05 20:38

bentjuul
Du har fulstændig ret, tilbuddet er hermed trukket tilbage.
Bare for at hjælpe andre.
Men du kan jo prøve her.

http://www.warezdownloads.info/

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 09-11-05 21:25

Tak for svaret sofus.dk.