/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Diskutere i TIP
Fra : webgun
Vist : 380 gange
1 point
Dato : 09-11-05 00:08

Nu kan man også diskutere i Tip.Det er fandeme iorden.RESPEKT!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-11-05 00:16

Hvem siger at man kan diskutere i tip?????????????

Jeg ved at nogle brugere på kandu udøver denne måde for at samtale!!!!!!
men det er da ikke det kandu er beregnet til.

Der har vi jo smalltalk til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-05 11:26

hmmm - egentlig burde der være valgmulighed for at kunne indsende et tip - og markere yderligere for at diskutere det - blot en støtanke - netop fordi man ofte får trang til at lige komme med en bemærkning til et eller andet

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 09-11-05 20:55

miritdk.
Du har da fat i den rigtige ende der.Jeg tror de trænger en som dig på kandu!!!

ans.
Der hersker næppe den store tvivl om at Kandu.dk, for uindviede virker som en stor rodebutik!!Det er rigtigt at det bør foregå her i smalltalk, men man kan jo rode rundt her flere måneder uden at opdage smalltalk.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 09-11-05 21:12

Det er jo ikke de "nye", men de garvede bruger på kandu, som bruger "tip" til smalltalk.

Det er en trist udvikling.

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 14-11-05 22:29

Tak for svaret ans.