/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Hvilken motionsmaskine
Fra : snusi
Vist : 2045 gange
100 point
Dato : 08-11-05 21:06

Hvilken maskine er bedst når man, som jeg, har problemer med lysken? Jeg har kigget på en skimaskine (kredsløbsmaskine) og et løbebånd. Motionscykel dur ikke fordi når jeg træder pedalerne rundt, går det ud over lysken.

snusi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-11-05 21:10

Den bedste motionsmaskine er dig selv.
Svømning er den blideste form for motion, samtidig med at du rører alle muskler på een gang.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 08-11-05 22:40
Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-05 23:08

Citat
Den bedste motionsmaskine er dig selv

Det var nøjagtig den samme sætning jeg havde i tankerne da jeg så overskriften på spørgsmålet.

Glem alle de mærkelige maskinerier der lover mirakler, de er i bedste fald er uvirksomme og i værste fald direkte skadelige at bruge.

mvh dova

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-11-05 23:23

Hvad med en eleptical trainer? Har hørt den skulle være nænsom og stadig styrke motionen

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 08-11-05 23:40

Eyvind.
Yes,Yes.Nemmelig...svømning du..Kom engang sammen med en svømmepige.Fuck mand.hun var for lækker,lækkerHHmmmmm,guff,guff

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-11-05 23:42

Hej
Har du været ved lægen med det??
Mon ikke han ved hvilket udstyr/hvilken træning er god for lysken??
Eller også kan han sende dig til en specialist der ved noget om det?
Og er det fordi du vil træne hele kroppen eller vil du bare træne lysken op, så den kommer sig??

Mordex

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-05 11:24

Snusi - det med ikke at kunne bruge en motions cykel for lige at få et lille pif dagligt er vist mere almindeligt end man tror - jeg har lidt af det samme - kører på en helt ordinær cykel hver eneste dag uden problemer men kan ikke bruge motions cykel.
Nu er jeg i en situation hvor jeg skal skåne ledene samtidig som jeg skal sørge for at træne dem - og i sin tid valgte jeg fitness fighter fra tv-shop - en rimelig billig løsning - og den er super - træner hele kroppen uden problemer - og er tilmed god for min dårlig ryg også - slet ikke et ringe valg.
Tv shop er absolut ikke min favorit - men jeg må indrømme at lige den fighter er helt ok for alle aldre -
Jeg har også lyskeproblemer - og det opstår overhovedet ikke når jeg bruger den

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 09-11-05 19:32

miritdk - hvad er en fitness fighter?

snusi

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-05 00:00

Gazelle Freestyle (det er ikke den men det nærmeste jeg kunne komme der lignede) - brug den som søgning på følgende link:
http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK

min er med to pedaler - og højere stænger til hænderne - der øger bevægelse i hele kroppen og kan varieres med adskillige øvelser for forskellige ting.

Har de den ikke ville jeg ufortrødent annoncere efter en brugt - selv min læge anbefaler den

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 10-11-05 00:25

Hejsa.

Fitness fighter ell. Gazelle Freestyle minder meget om en elliptical trainer. Ved at Føtex har haft den på et tidspunkt. Prøv evt. at spørge der om de kan skaffe en hjem til dig, hvis du er interesseret.

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 10-11-05 06:38

Tak for svaret miritdk.

Det er vist lige noget for mig

snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 10:26

ved du hvad - de "små" maskiner der ligner skal du være lidt forsigtig med - grunden til at jeg at jeg omgående ville forsøge at finde en brugt er at netop fitness fighter fra tv-shop er af en kvalitet der ikke er ustabil - forsøg evt at annoncere - helt korrekt hedder den fitness fighter - prøv at kontakte tv-shop og spørge efter den - den kan jo være på restlager endnu.
Jeg har af og til set den bla i den blå avis - dog sjældent - måske af gode grunde
Den jeg har er rimelig tung og meget stabil at stå på under træningen - og kan nemt klappes sammen og køres for eks under en seng eller stå op klappet sammen - af gode grunde sker det blot aldrig
håber du finder den rigtige eller en der er meget tæt på

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 10-11-05 14:17

miritdk - tvshop findes jo stadig og jeg har tjekket og de har også fitness fighter som koster 1195 kr hvilket jeg synes er billigt

snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 14:35

uha ja - jeg gav en formue for den for lææææææææænge siden - god fornøjelse - jeg tror du lige i starten vil hade den pga udformningen - - men den er super

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 10-11-05 20:09

udformingen??