/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Psp 7
Fra : nusnus
Vist : 924 gange
100 point
Dato : 08-11-05 18:26

Hvordan kan det være at hvis jeg f.eks går i effect - textures effect, at de ikke er aktive.
Det er der også nogle af de andre der ikke er?

Nusnus

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-05 18:38

nusnus du kan jo spørge i gruppen.. for jeg kan godt svarer dig på det...
men skriv i gruppen..

kh
angel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 18:38

det kan være du har en fejl du har overset - gælder det både når du opretter nyt og vil igang med at lave noget - eller er det ved specifikke filformater ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 18:44

sikke noget pjank angelica - nusnus kan da lige så godt spørge her- hun vælger vel selv - og har du svaret så ville det jo være på sin plads at svare når du går ind i spørgsmålet - ikk´ ??

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-11-05 18:49

synes du skal blande dig udenom.. og det kunne være at mine
andre medlemmer os ville vide det.. derfor spørg i min gruppe..
skal nok svarer senere herinde men ikk lige pt..

kh
angel som har rigligt i sin gruppe hvor folk kan henvende sig hvis
de har brug for hjælp..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 18:52

angelica -nej -private slagsmål hører ikke til her - kan din gruppe ikke tåle at nogen søger andre veje - gad nok vide hvorfor så ???? (vil ikke vide det)

nusnus er vel et frit menneske der ikke skal presses til at holde sig til noget du eller din gruppe bestemmer - eller hur ??????

ps.. tror ikke du kender svaret siden du ikke giver det

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 08-11-05 19:03

Angelica: Du snakker så meget om din gruppe, så jeg kunne da godt tænke mig at få besked på hvordan man kommer i kontakt med din gruppe, for jeg kunne sikkert også få brug for lidt hjælp på et tidspunkt!
Mvh.
mikmeier48

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 19:07

jaja - nusnus - hvis du for eks åbner nyt projekt i transparent så dutter nogen af de ting ikke - prøv at fjerne fluebenet - eller åbne og farvelæg - osv osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 19:11

mik.... reklamerer da gerne for gruppen når hun ikke selv deltager
http://dk.groups.yahoo.com/group/animahjem/

ps... hvis du søger på angelica på kandu vil du også finde flere oplysninger

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 08-11-05 19:38

Ja jeg vil da også gerne i kontakt med den gruppe, da jeg har problemer med at bruge PSP 9

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 19:41

der er da mange psp grupper at vælge imellem - det er bare at søge

hmmm - angelica deltager jo selv flittigt her

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 08-11-05 19:42

Tak for svaret Angelica.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 08-11-05 19:50

Hej alle og nusnus
Det der er galt er at din textures mappe sikkert er tom eller
din sti til biblioteket ikke peger ind på textures mappen.

c:\psp mine filer\textures eller
c:\programmer\jasc software\psp7\textures eller
c:\programmer\Paint shop pro 7\textures

Det er eksempler den måde programmet bliver installeret på den kan også hedde noget helt andet som du så evt. selv har døbt mappen/Biblioteket. Men det er de stier du skal se efter i psp når du skal arbejde med alt der foregår i effect.

I Psp skal du finde
psp - files - Preferences - file location - texture -add
hvis den ikke er aktiv.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 19:58

svaret er ikke givet så en anden bruger kan få glæde af det - må være kedeligt at være under pres fra en gruppe hvor der udøves den slags - hmmm - nå skidt -

bevi54 - ja - det kunne absolut også godt være løsningen - hvis der var noget galt

og.... angel behøver ikke at blive muggen - skriver bare de facts jeg fornemmer -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 20:00

men men og men - måske viser angelica sig igen som et menneske med ansvarsfornemmelse - og lægger svaret ind

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 08-11-05 20:06

Hvad mener du med det miritdk

Jeg skulle da mene, at jeg har svaret som det skal bruges,
at texture mappen er tom er fordi at der mangler de *.jpg filer eller *.bmp filer der skal ligge i den mappe og det kan udemærket være spraglet baggrunde.

Kan du nu bruge det i sin sammenhæng, jeg er godt klar over at du skal være kendt med psp for at få en forståelse for det, ellers spørg igen og jeg vil prøve at uddybe det nærmere.
MVH BEVI54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-05 20:09

bevi54 - jeg satte ikke spørgsmål ved din forklaring - synes bare angelica burde lægge løsningen ind da hun jo har den

fluebenet ryger nu -

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 08-11-05 20:20

Tak den diskution vil jeg ikke gå ind i, så den lader jeg stå hvor den står.
håber jeg kan få et plus i min karakter bog for jeg prøver kun at hjælpe med spørgsmål der er til for at de kan blive løses.
Der er menings ytrins frihed .-) så jeg gør kun mit bedste for dem der kan bruge det.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 08-11-05 20:46

du går op siger selection - select all
så skal du i layers - merge - merge visible.. og så tager du magic
wand hvis det er selve rammen du vil lave effect på så marker du
med magic wand på ramme kanten og prøv igen det du siger den
ikk kan med texture..

kh
angel

Folk skal være velkommen til at join min psp mail gruppe:
http://uk.groups.yahoo.com/group/animahjem/ [som har fået nyt link så miritdk virker ikk]

Miritdk< kan godt svare men det kommer jo an på hva personen laver af
arb før man kan guide.. og ja så sidder jeg os og spiller world of warcraft..
så sidder ikk lige klisteret til skræmen som du gør til synladende..