/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ang. nytårshagesmækker?
Fra : janehandersen
Vist : 2404 gange
5 point
Dato : 08-11-05 15:59

Hej.

Er der nogen der ved om man kan få nytårshagesmækker og hvorhenne?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-05 16:18

Du er da godt nok tidligt ude, vi skal lige have klaret julen først , men jeg vil da tro at du kan finde dem der, hvor
de også forhandler nyårsraketter, farvehandlere, store supermarkeder osv

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-11-05 16:38

De plejer at sælge hagesmække i SuperBrugsen men dælme først lige efter jul
Det er smække med sang bagpå og sjove motiver foran. De ligger i poser hvor der osse er tudehorn og sådan noget - f.eks. til 6 personer ialt.

Ehmm...Godt Nytår

Kommentar
Fra : janehandersen

Dato : 08-11-05 16:58

Det er fordi jeg ikke kunne finde nogle sidste år.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-11-05 17:04

Du skal bare være hurtig, de sætter det frem på første åbningsdag efter jul, det er 100%.

I øvrigt kan de osse fåes i 'Spøg & Skæmt' forretninger - nu er der ikke så mange af dem mere men hvis du befinder dig i København, så ligger der en på Jagtvej, lige ved siden af hvor den den gamle Coloseum biograf lå - og ved siden af det gamle 'Folkets Hus'.
Men det er nu nemmere at få fat på dem i Brugsen - tag en snak med bestyreren allerede nu og BESTIL simpelthen hvad du skal bruge, så er du i hvert fald sikret

Men altså - i butikkerne tirsdag d.27.12.

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-05 18:00

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men de fleste "spøg og skæmt" forretninger har dem.

Glad for at jeg ikke skal ha' sådan en hagesmæk på

Kommentar
Fra : janehandersen

Dato : 09-11-05 09:26

Til vil.du.

Okay, tak for hjælpen det vil jeg da kigge efter så.

Kommentar
Fra : janehandersen

Dato : 16-11-05 19:55

Hvis der er andre der er interesseret i nytårshagesmækker, og andet til nytår, har jeg fundet en netbutik der har det. exclusive-design.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-05 21:14

Spøg og skæmt butikker - f.eks. Pariserhuset i Århus.

Hanne