/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Se DVD fra overspillede VHS bånd
Fra : tomsen2004
Vist : 371 gange
200 point
Dato : 08-11-05 13:15

Jeg har overspillet gamle feriefilm til DVD på en Panasonic videorecorder der optager på DVD+R.
Når jeg vil se dem eller lave en kopi på min pc får jeg en meddelelse om at jeg skal indsætte en disk i drevet. Det er et DVD drev.Hvad gør jeg?????

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-11-05 13:57

Hejsa
har du afsluttet (lukket) Dvd'en på din Panasonic videorecorder ??

Kommentar
Fra : tomsen2004

Dato : 08-11-05 14:30

Til DK
Jeg er ikke speciel skrap til panasonicen. Hvad mener du med "lukket"?????

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 08-11-05 15:01

hvis du kun har brændt filmen over, kan du kun se den på din Panasonic videorecorder.......
du skal ind i menu'en (guide) og vælge punktet som hedder noget i stil med
afslut denne DVD eller færdigør denne DVD, derved bliver den lukket, og du kan afspille den i f.eks computeren.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-11-05 19:22

Halløjsa!
Er du sikker på at dit DVD-drev kan afspille +R? Er du sikker på at din Panasonic kan brænde korrekt på en +R, det er der faktisk ikke ret mange optagere der kan.

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 08-11-05 19:45

Tak for svaret dk.