/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Digital Signatur
Fra : oz1eqp
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 08-11-05 09:09

Hvis man har installeret sin digitale signatur og laver en kopi af det dir hvor signaturen ligger,
skulle det så ikke være muligt at genoprette installationen af digital signaturen,såfremt denne går ned.
Jeg har prøvet at lægge en kopi over på mit D-drev,men kan ikke få det til at virke ved at starte op herfra.
Er der nogen,som har et godt råd i den henseende.
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-05 09:16

du kan kun starte et program op fra dit første drev...

Gem din digitale signatur på en diskette eller en USB pen...

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-11-05 09:25

Tak for svaret Tordenkalven.
ok,det var hvad jeg skulle vide.
Tak for det.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-11-05 09:27

velbekomme,

skulle det være en anden gang

/ henrik

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-11-05 09:29

Du kan godt lave en kopi og lægge hvor du vil.
Men når den skal bruges, SKAL den ind igen, og ligge på drev C:/

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-11-05 09:53

sofus.dk
Jeg har tidligere lagt en kopi på mit D-drev,slettet det der var på C-drevet,og kørt kopien over på C-drev,
men det virkede ikke her hos mig.
oz1eqp