/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Nulstilling af Google
Fra : jorbir
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 07-11-05 17:53

Hej
Hvordan får jeg slettet alt det der står i søgefeltet på min Google toolbar??

Hilsen Jorbir

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-11-05 17:59

Hvis det er toolbaren: Ved google logoet er der en lille pil, der går du ind og sletter..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-05 18:00

hmmm bruger ikke toolbaren - men mon ikke du kan fjerne det ved at gå i funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse og fjerne krydset i webadresser ??????

husk at slette i temperary internet filer - i IE kan du sætte flueben ved "slet mappen midlertidige internetfiler når explorer forlades"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-05 18:09

1.) I IE menuen : Funktioner->Intenetindstillinger...-> Fanebladet 'Avanceret' og fjern fluebenet fra : Brug indbygget autoudførsel.

2.) I IE menuen : Funktioner->Intenetindstillinger...-> Fanebladet 'Generelt' ..nederst i ; Antal dage siderne skal gemmes i oversigten ..sættes til værdien : 0

3.) FJERN/SLET din Google toolbar NU !!!

..hvad vil du dog med den? ..alle funktionerne ligger i din browser i forvejen og den 'fylder' bare skærm-arealet ud, hvor du gerne skulle kunne udnytte skærmen til indholdet på dén side du kigger på og kunne betragte/læse mere relevant information end den du finder i det område Google toolbar optager ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-05 18:12

tror arlet har svaret - og molokyle - hvorfor i alverden skal jorbir slette toolbaren hvis hun/han vil have den ????? Det var jo ikke det der blev spurgt om

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-05 18:13

Nærmere bestemt pilen ned og ryd søgeoversigt..

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 07-11-05 18:16

Hej Til Alle

Jeg har prøvet disse ting, men når jeg trykker på pilen står de ord jeg har søgt på der stadigvæk.

Jorbir

Godkendelse af svar
Fra : jorbir

Dato : 07-11-05 18:18

Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-05 18:19

miritdk -> Nåeh... jeg giver blot min uforbeholdne mening til kende
Jeg stiller skam ingen krav til jorbir om at følge mine råd. Dette er ganske op til jorbir selv ...næppe dig!

I øvrigt bliver der vel næppe nogen problemer fremover med søgefeltet i Google toolbar ...hvis man sletter 'skidtet'?

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-05 19:08

molo ????? stiller ikke krav - øhh -næ men så forlanger du med sætningen "3.) FJERN/SLET din Google toolbar NU !!!"

ikk´ ??

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-11-05 19:41

jorbir -> Velbekommen

Går ud fra at du fandt den "rigtige" pil, da det ikke er pilen, der viser hvilke ord du har søgt på, men den i logoet hvor du finder bl.a. indstillinger

Arlet