/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
spor af Ulovlig download?
Fra : marcmus17
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 07-11-05 14:52

Hvis man sletter ulovligt musik etc. på sin pc´er, er det så muligt at spore disse filer senere hen?
Hvis ja, er der så noget man kan gøre for at slette disse spor?

Mvh. Musen

Accepteret svar
Fra : The_Evil_Bong

Modtaget 110 point
Dato : 07-11-05 14:59

Jeg kunne forestille mig at det ville være MEGET svært (måske umuligt) at se det, hvis du formaterer 2-3 gange..

Hvis du tænker på sådan noget som Anti-piratgruppen, tror jeg kun de undersøger om der er noget på en pc'er nu..

eller's kan du læse mere om Anti-Piratgruppen, hos nogle der har kaldt sig "Piratgruppen"
www.piratgruppen.org

Mvh Simon

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 07-11-05 15:04

Hvis det er hentet over nettet kan du risikere, at den pågældende server er sat op til at registrere og gemme ip-numrene på brugerne. I så fald er der intet du kan gøre og det har ingen betydning om du sletter dine filer eller ej.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 15:33

Venter du besøg. he/he
Som nebis skriver, smider du/vi rundt med IP adresse og cookies.
Dette kan dog forhindres, men alligevel.
Ellers brug denne.
http://anonymouse.org/anonwww.html

Godkendelse af svar
Fra : marcmus17

Dato : 07-11-05 15:38

Tak for svaret The_Evil_Bong.

Det var nok det jeg ledte efter....

Mvh. Musen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-05 16:42

Der er andre måder at finde frem til dig end at forsøge at genskabe din harddisk! Hvad der forøvrigt kan lade sig gøre uanset hvor mange gange du har formatteret!