/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
hjælp mig ang. studiopay
Fra : iceman1000
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 07-11-05 13:59

hej alle sammen håber at (Guybrush83) ser denne aktikel

jeg har læst artiklen "Sådan tjener du penge!! (helt seriøst)" mig og min familie har været inde og oprette os på studiopay.com den skriver at contoen er Account Details Your Account is UnVerified hvad betyder det jeg er ikke særlig god til engelsk og i denne aktikel "Sådan tjener du penge!! (helt seriøst)" som Guybrush83 har skrevet skrives der at man får 10$ når man opretter sig hvornår får man dem vores conto er 0,00$ lige nu da vi oprettte den i går søndag d 7/11-05 og hvad betyder Your Transaction Code. håber virkelig at nogen kan hjælpe mig og min familie med god rådgivning..

er der nogen er jer som har en conto der inde hvor den også har skrevet sådan når i har oprettet jer på studiopay.com

har brug får at den hjælp jeg kan få

på forhånd tak med venlig hilsen iceman1000

glæder mig til at høre fra jer.
forsat god dag.

Kommentar
Fra : johnanton

Dato : 07-11-05 14:43

Hej Iceman1000 !
Jeg har ikke selv været inde på dette websted, men jeg kan da fortælle dig, at at der menes, at du ikke har bekræftet din konto.Har du ikke fået en mail, hvori der står, at du skal bekræfte din konto for at aktivere den?
med venlig hilsen
Johnanton

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 20:13

Som johnanton skriver, din konto er ikke aktiveret.

Der vil gå up til 48-72 timer før de har kørt dig ind i deres system.
Og du hører fra dem.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 07-11-05 20:14

Og der er ikke gået 24 timer, "på en hverdag, endnu" så bare rolig.

Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 09-11-05 12:28

ok det er bare i orden jeg venter så på at de åbner den

Kommentar
Fra : johnanton

Dato : 09-11-05 12:56

Er du nu sikker på, at du har bekræftet (verified) ved at aktivere linket i den mail du har modtaget?
hilsen
johnanton

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-05 13:20

Der vil gå up til 48-72 timer før de har kørt dig ind i deres system.
Og du hører fra dem.
<<<<<<<<<<<<<<<
Han skal lige køres ind i deres system først.
Han tilmeldte sig i Søndags.

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 15-11-05 08:59

Tak for svaret sofus.dk.