/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
membrandpakning - yamaha 4.g
Fra : 127tage
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 05-11-05 19:05

hejsa...
¨

er der en der kan give en enkel forklaring på hvor meget jeg skal have skilt ad for at skifte membran pakningen og insugningspakningen

på forhånd tak

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 05-11-05 19:19

Du skal bare tage karburator af, under den sidder membran, den skruer du også af. På bagsiden af membranen skal du skille membranen af, så kan du skifte pakningen. Det er ikke til at tage fejl af når du først har membranen af....
Hilsen Michael

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 06-11-05 09:36

Af med karburatoren, derefter indsugningspladen.
Membranen sidder på bagsiden af insugningspladen, så den følger med ud, når du tager indsugningen af.

Kommentar
Fra : Mariusklausen

Dato : 07-11-05 20:46

Når du nu har pillet membranen af, skal du også huske at tjekke om membranen er OK. Det gør du ved at suge i den. Når du gør det skal den kunne summe og slutte helt tæt når du suger til.