/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
argh!!
Fra : shallowbay
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 05-11-05 16:55

!!!
hvorfor er mine kinder så fede?!? det er det eneste sted jeg har det mindste fedt.. jeg har lyst til at tænde en lighter og smelte mit ansigt væk!

Kommentar
Fra : moneymaker

Dato : 05-11-05 17:03

Så er der billig flæskesvær til alle måske ?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 05-11-05 17:17

eller også lugter det brændt!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-11-05 17:35

næhhh, shallowbay, det kan vi da ikke svare på uden at se et billede

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-11-05 17:36

Dav.

Mennesker er skabt med kinder, det kan du ikke ændre på. Måske er du en heldig indehaver af flotte og eftertragtede høje kindben, så dine kinder ser ekstra 'velnærede' ud - i DINE øjne, i andres øjne er det sikkert bare flot

Når jeg skriver om flotte høje kindben er det fordi du skriver at kinderne er det eneste sted på din krop der, efter din mening, rummer et fedtlag. Hvis du er normalvægtig på resten af kroppen, må dine kindben være 'synderen' - som altså ikke en en 'synder' men den måde du er skabt på, en måde som, efter manges mening, giver en fornem og fascinerende ansigtform.

Men - prøv at tale med en ven eller veninde om det, så vil du sikkert få at høre at det er flotte kinder, du er udstyret med

God weekend.

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 05-11-05 17:41

Hvis du er meget ung, kan det da være at det er det, man kalder "hvalpe-fedt"?
Da jeg var helt ung (teenager), havde jeg også rundere kinder, end jeg har idag.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-11-05 19:22

Shallowbay, har du nogensinde beregnet dit BMI, Body mass index.
Når du beskriver at du ellers ikke har et gram overflødigt fedt, kunne det være dine øjne der bedrager dig lidt når du ser i spejlet.
Jeg kunne forestille mig at dit BMI ligger i den lave ende, og det måske var noget du skulle debattere med din læge eller et andet fornuftigt menneske, der kan se dig udefra og evt. hjælpe dig videre, om det så drejer sig om et skævt selvbillede eller et reelt skævt ansigt. Pøj-pøj.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 05-11-05 19:22

Shallowbay, har du nogensinde beregnet dit BMI, Body mass index.
Når du beskriver at du ellers ikke har et gram overflødigt fedt, kunne det være dine øjne der bedrager dig lidt når du ser i spejlet.
Jeg kunne forestille mig at dit BMI ligger i den lave ende, og det måske var noget du skulle debattere med din læge eller et andet fornuftigt menneske, der kan se dig udefra og evt. hjælpe dig videre, om det så drejer sig om et skævt selvbillede eller et reelt skævt ansigt. Pøj-pøj.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-11-05 21:12

Prøv at kigge efter om du har nogle skumfiduser der har gemt sig i et hjørne inde i munden. Hvis duhar en skum delfin til at sidde i hver side er der ikke noget at sige til at du ser rundhovedet ud.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 05-11-05 21:40

Hej
Hvad er livet uden fedt.
Spørger bare.
Vær glad for du har lidt, at tære af.
Er du voksen, skulle tale med en ???
Er du meget ung, så forsvinder det sikkert, inden næste år.
Da disse ting har det med at sætte sig de mest ubehagelige steder.
Kommer fra en, der kun bruger fingrene, og de bliver store, ved ikke af hvad.
Da de bruges konstant,,,,,,NÆSTEN.

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 06-11-05 09:09

jeg er lige nu i den alder hvor alle skal kritisere hindanden så meget så muligt, så når mit tilfælde altid er kinderne og fortænderne er det vist ikke mine øjne der bedrager mig..

Kommentar
Fra : 25

Dato : 06-11-05 09:47

Vær dog tilfreds husk på skønheden kommer indefra!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-11-05 14:30

Nå.... Men hvad kritiserer du så hos de andre? Siger du ikke nogen gange noget, bare fordi du SKAL kritisere, -ikke fordi du egentlig mener det?

Meld dig ud af kritiser-klubben. ---Prøv at vende helt rundt og ROS i stedet for.
Selv den grimmeste, mest bumsede og skævryggede lille bebrillede gnom har et eller andet, som man kan rose, -f.eks. et pænt hår eller smil, eller øjenvipper, eller hvad ved jeg. Men det er vigtigt, at du siger hvad du mener, -det skal ikke være for at drille. Men altså ros.
Prøv det. Du bliver gladere selv, fordi du gør andre glade for dem selv. Og måske lykkes det for dig at få vendt tonen i den flok som du færdes i, så I siger positive og ærlige ting til hinanden i stedet for at drille.

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 06-11-05 20:15

Det gør ikke mine kinder mindre fede..

og 25, hvaaaaaaaaaaaaad?

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 06-11-05 21:09

Dine kinder er som dine kinder nu engang er. De bliver ikke fede bare fordi andre siger, at de er fede. --Det er bare noget, du tror. Hvis du ikke er fed, så er dine kinder heller ikke. De der siger til dig, at dine kinder er fede, er nok blevet såret over noget, som DU har sagt til dem.

Sådan er det jo, når man fyrer en masse tankeløst og hjerteløst vrøvl af. Selv om det måske er noget, man slet ikke mener, så er der altså nogen, der får det rigtig skidt. Lige nu er det dig. Nogle af de andre er også blevet såret over noget, der er blevet sagt.

F.eks. hvis du siger til en fyr, at han stinker, så vil han blive meget forskrækket og såret. Men det vil han selvfølgelig ikke vise. Nej, sandsynligvis vil han prøve på at være sej og sige det første, der falder ham ind. F.eks. at dine kinder er fede...
Og så sidder du hjemme og stirrer dig blind på dine helt almindelige kinder, mens den anden fyr derhjemme måske bader en ekstra gang, og én gang til og snuser til sig selv, mens han er desperat flov over sig selv..

Hvorfor skal I gøre livet surt for hinanden? Er det ikke svært nok uden det? Prøv at hjælpe hinanden og bakke hinanden op i stedet for...

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 07-11-05 12:08

ja du har ret, det vil jeg så prøve at overbevise hele landets unge om...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-11-05 15:12

Narh, selv om du kommer en hel del omkring, så har du ikke kontakt med alle landets unge. OG jeg kan garantere dig for, at man IKKE er sådan overfor hinanden allevegne og altid! Det er op til DIG at gøre en forskel der hvor DU færdes. Ellers er det jo dig selv, det går ud over.

Og så er det vel næppe den måde voksne mennesker taler med hinanden. Så når du -og dine venner bliver lidt ældre, så finder I en mere ærlig måde at snakke sammen på.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-11-05 15:48

Citat
ja du har ret, det vil jeg så prøve at overbevise hele landets unge om...

Nej shallowbay - det er såmænd ikke engang nok, du skal videre ud i fremtiden og oplyse alle fremtidige generationer

Hvis det er et teenageproblem du har, med at være utilfreds med dig selv, så trøst dig med at det, trods alt, er tidsbegrænset, der er mange der ville være lykkelige hvis de kunne sige til sig selv 'Dette er heldigvis tidsbrgrænset'.

Og igen - vær stolt af dig selv! Der findes kun een af dig - i hele verden og for altid!

God vind derudad
Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-11-05 18:12

Og gudfader! Hvis det kun er dine kinder, der er noget galt med, så........

Da jeg var i puberteten havde jeg skæve tænder, briller, bumser, store fødder, tyndt hår og radmagre knoglede arme og stritskuldre..

(det meste af det har jeg forresten stadigvæk, men det generer mig faktisk ikke..)

Min kæreste dengang syntes, at han havde verdens største og grimmeste tud. Jeg syntes, at hans næse gav hans ansigt karakter, --Og jeg syntes han var høj og havde et pragtfuldt tykt mørkt hår og meget blå øjne.. -og HAN syntes, at jeg var smuk fordi jeg var slank, havde levende grønne øjne og helt lyst hår. ...

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 09:08

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-01-06 11:42

Tak for accepten af mit svar, shallowbay.
Jeg håber, at du er på vej til at få det bedre med dig selv...