/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Klage over køkkenfirma
Fra : fedtmule120
Vist : 951 gange
100 point
Dato : 04-11-05 09:50

Hej

Hvor skal man gå hen hvis man vil klage over et køkkenfirma? Det drejer sig om at de fralægger sig ethvert ansvar for en bordplade til badeværelse som er bestilt og det viser sig så at det er nogle mm for stort. Iflg. bordfirmaet skal konsulenten fra køkkenfirmaet trække 3-4mm fra det stramme mål. Men det har køkkenfirmaet ikke gjort. Vi har nu ventet i 3 uger på en konsulent fra bordfirmaet som skal komme og skære bordet til og yderligere har vi måtte udsætte vores VVS-mand inden vasken og vandhanen kan blive sat til.
Håber der er nogle som kan hjælpe.

Tom

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-11-05 09:55

Er det firmaet deer har målt det op, så er det deres problem. Har du derimod selv målt op er det dit. Jeg vil skyde på det er forbrugerrådet du skal til.
Torben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-11-05 09:59

Det er Forbrugerklagenævnet

http://www.forbrug.dk/fs/hvem/fkn/om-fkn/

du kan klage til.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-05 10:16

det kan ikke være dit problem, at de to firmaer ikke er enige. du har krav på at få lavet din bordplade, og så må de to firmaer finde ud af det med økonomien senere. ring til dem hver dag og slå godt og grundigt i bordet. det er ikke rimeligt at behandle sine kunder sådan. et firma med orden i moralen, ville øjeblikkeligt anerkende deres fejl og se til at den blev rettet straks

Godkendelse af svar
Fra : fedtmule120

Dato : 04-11-05 12:01

Tak for svaret trimare46.