/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Nemme point
Fra : gummianden
Vist : 1178 gange
500 point
Dato : 03-11-05 16:23

Hej allesammen. Vil gerne have lidt hjælp til at få udfyldt et lille spørgeskema til brug i min uddannelse. Som tak for hjælpen trækker jeg lod om 500 point blandt dem som deltager. Det eneste I skal gøre er at udfylde spørgeskemaet på: www.diskolys.dk/poll.htm og derefter skrive de første 5 bogstaver i den email I oplyser i denne tråd, så jeg kan se I rent faktisk har svaret. Så vil jeg godskrive en tilfældig med 500 point når alle har haft en chance for at deltage.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 03-11-05 16:31

hvac@s

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 16:32

Og de første 5 bogstaver i min e-mail er Niels

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-11-05 16:36

macguffin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-11-05 16:39

fodsv

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-11-05 16:58

kinza

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-11-05 16:58

vaxen

Vaxen

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-11-05 17:02

?????@

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 03-11-05 17:03

karina

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-11-05 17:03

annel

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-11-05 17:14

berpo

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-11-05 17:21

claus

Kommentar
Fra : NOzone

Dato : 03-11-05 17:23

danan

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-11-05 17:30

eklei

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 03-11-05 17:38

mogib
197758

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-11-05 17:38

Hej gummianden - så er den klaret, men ønsker ikke point for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-05 17:54

fijal
197795

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 03-11-05 18:15

svero

have a nice day

Kommentar
Fra : musse2

Dato : 03-11-05 18:18

Klarede den osse lige - Ønsker ikke at deltage i pointudtrækningen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-11-05 18:20

ymerdrys
197838

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-11-05 08:09

balcanard
199160

Kommentar
Fra : txn

Dato : 04-11-05 08:23

polio@

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 04-11-05 08:28

Jeg kunne da godt bruge point har kun 300 tilbage

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 04-11-05 08:40

upyou

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 09:39

Ønsker ikke at deltage, da jeg ikke bryder mig om spørgeskemaer, der først starter med indsamling af personlige oplysninger.
uden at man ved hvad der står på side 2,3,4, osv. Et spørgskema bør være på en side, så man er klar over hvad man går ind til.
Skemaet er hosted af andre end dig selv, hvem af ovenstående modtager nu 'sjove' mails.
Men det er da interrsant at se hvor mange der blindt er hoppet med.

gummianden din mening er sikkert god nok, men hvorfor først en tur gennem www.diskolys.dk/poll.htm ,
for derefter at overlade tilliden til http://www.surveyconsole.com

Er uddannelsen at lave statestik over hvor mange der bare er med, uden at tænke over ,
hvad der tit nævnes i medierne. 'Lad være med at oplyse din mail til fremmede'...

[ryste på hovedet smiley]

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 04-11-05 09:45

Bund@

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 04-11-05 09:45

Bunds

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-11-05 11:04

Natmaden, hvor har du ret!!!!!!!!

mvh dova, der heller ikke hopper på hvad som helst for nogen point

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 12:03

Så er vi 2 , ud af alt for mange, der forstår det dova.
ja så forstår jeg til gengæld også,
hvorfor at det stadig er nødvendigt at advare.

Jeg lavede en gang en slags 'konkurence' på kandu. 'lykkeswampen',
man gik ind på en side, fik et lykketal, og skrev det i tråden, da en del havde gjordt det,
fortalte jeg dem, at jeg havde logget deres ip sammen med tallet, og derved kunne indentifisere dem,
da deres lykketal jo var uadskilleligt forbundet med deres ip.
DET GAV DEBAT, men jeg lokkede vist nok også kun med 300point

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-11-05 12:16

... vi er tre

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-11-05 12:22

Her er der ingen fremmede. Vi er én stor familie!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 12:36

epidedymittis så laver du maden i dag

Her er et overskueligt og egentligt inden for emnet(ikke maden, brødre og søstre) spørgeskema,
lavet på en side, og man kan tilmed vinde et fladt tv men ingen påæng..
Emnet ses ved selvkik. http://quiz.virus112.dk/

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-11-05 13:11

Det er os et meget fint spørgeskema.. Men, HVAD er phinishing?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-11-05 13:22

Jeg har et princip om aldrig at bevæge mig ind på gader og stræder hvor ordet 'virus' indgår i gadenavnet - det er mange gange noget 'Phis'...

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 04-11-05 14:55

Natmaden. Som så mange gange før må man tro på at folk fortæller at oplysningerne ikke vil blive brugt til andet. Og ang. personlige oplysninger ber jeg kun om 3 ting: køn, alder, hvilket er nødvendigt for at få et retvisende billed af undersøgelsen, ved at gange op så svarerne passer til fordelingen i samfundet. Også lige beskæftigelse, kan f.eks. se at 1/3 del af besvarelserne kommer fra studerende, hvorfor nogle af disse må sorteres fra.

Kan ikke have alle spørgsmålene på en side, da det er bygget op så man får forskellige spørgsmål efter hvad du svarer på de foregående spørgsmål. Der er jo ingen grundt til at folk skal have 8 spørgsmål om hvordan de fandt frem til liveunderholdning, hvis de aldrig har gjort det.

Hvad angår den udbyder jeg bruger kan de da måske godt kopierer email adresserne, men hvor mange klienter vil de så have som betaler for deres ydelse? Endvidere vil de skulle igennem alle de spørgsmål hvor der kan besvares med tekst.

Godkendelse af svar
Fra : gummianden

Dato : 04-11-05 14:57

Tak for hjælpen til Jer allesammen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-11-05 15:15

epidedymittis du bør vide hvad det er.
gummianden det er ok, men den anden million steder siger jo det samme, derfor er det altid med forbehold.
havde du spurgt på eks. kandu efter et spørgeskema , havde jeg eller en anden nok været behjælplige.

Hav en god week-end.

Mvh. Jørgen ,, med 6 bogstaver

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 04-11-05 15:20

Fair nok natmaden. Forstår dit forbehold. Nettet er sku et farligt sted at færdes... Der skal kun en forkert side til for at man modtager en stak mails her nat omkring potenspiller og andet sjovt...