/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
køb af laser printer
Fra : janik
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 02-11-05 22:14

vi har snakket om at købe en laserprinter.
Men hvad skal vi købe for vi ville gerne have en
der er god og billig i indkøb og drift men og en
der laver gode billeder.
Er der nogen der kan anbefale en.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-05 22:17
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-05 22:24

Laserprinter - billeder - er det farver i har tænkt på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-11-05 22:32

OK. Kort sagt kan man sige at en Laser-printer udmærker sig ved at være rimeligt dyr i anskaffelse, men til gengæld billig i drift. Den anskaffes mest af firmaer eller personer der har et stort printbehov. F.eks til udskrift af mange breve, fakturaer, kontoudtog o.s.v. Laser-printere kan fåes i mange prisklasser og specielt hvis man ønsker en printer der giver virkelighedstro farver, er de dyre. Andre printertyper kan fåes til langt lavere priser, men er så også dyrere i drift hvad angår farvepatroner. Men hvis det I ønsker at printe fortrinsvis er billeder med høj grad af virkelighedstro farver, er det efter min mening IKKE en Laser-printer I skal anskaffe jer.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-11-05 23:16

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121937

Denner laver nogle udemærkede udskrifter men jo kun sort/hvid

Henrik...

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-11-05 11:30

Hvor ligger du henne beløbsmæssigt - vi har selv en Brother HL-1450 som der aldrig er problemer med, men jeg har fundet ud af på den sure måde at man skal se sig godt for når man køber toner - pt. er det billigste sted for vores vedkommende PC-Netto. Selve printeren gav vi ca. 1200 kr. for for 2 år siden - fås gerne på tilbud.

AMP

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 16:31

Hej Janik. Har du glemt dette spørgsmål?