/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Trådløst internet med WiMAXX?
Fra : NielsPT
Vist : 889 gange
384 point
Dato : 02-11-05 17:24

Hej..

Citat
WIMAXX er trådløst bredbånd på dine betingelser: Simpel opsætning, ægte bærbar fleksibilitet og markedets hurtigste levering.

Glem alt om lange ventetider for at få installeret din internetforbindelse. Du skal hverken installere software eller reservere hele dage til teknikerbesøg. WiMAXX boxen finder og opretter automatisk forbindelsen og et øjeblik efter, er du på nettet.

Jeg overvejer at købe dette tilbud, 256/128 kb:
http://www.clearwire.dk/produkter.html

Nogen der har hørt godt/skidt om dette WiMAXX?? (Det er jo ret nyt!)

Jeg bor i Århus..
Niels

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-11-05 17:29

der har været et indslag på P1, du kan gå på deres hjemmeside under harddisken, der kan du finde det. Det er et interresant indslag.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 394 point
Dato : 02-11-05 17:33
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-11-05 17:38

Jeg hørte noget på P4 (København) her i eftermiddag.
Som jeg forstod det, er det lidt afhængigt af dit behov.

Det blev ikke anbefalet, hvis du ønske at benytte streaming, som f.eks. http://www.dr.dk/drdkTV/html/nettv.asp

Som erstatning for alm. modemforbindelse, skulle det være ok.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-11-05 17:53

Synes I det er billigt?

1000 kr for boksen?
99 kr. pr./md. for 256/128

Er det kraftigt nok til eks. at spille et nyere spil over internettet?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-11-05 17:59

Hej
Der er også http://www.blue2blue.dk/orza/index.php

Der er en debat på www.edbpriser.dk i deres forum under internet
Læs den, der er både for og imod dette produkt

IPM

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-05 18:00

Jeg tror du vil få mere fornøjelse af den til 199 kr om måneden hvis du vil spille online!

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 05-11-05 17:57

Tak for svaret troldenesdhb.
Nu har jeg bestilt det