/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Messing skabeloner af alfabet.
Fra : dengalemand
Vist : 1170 gange
100 point
Dato : 02-11-05 16:18

Hej allesammen!

Er der nogen der ved hvor man kan købe disse skabeloner? Hvis der er en hjemmeside, så fint med mig. Bruges til at ligge over noget man vil have sit firmanavn, navn, tlf. o.a. hvorefter man sprøjtemaler over dem.

DGM

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-05 16:22

skal de være i messing. jeg har nogle i aluminium. hvilken størrelse skal du bruge og er det alm. blokbogstaver

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 02-11-05 18:07

Jeg har dem i messing, de kan samles i rækkefølge og er 8 cm høje.
Jeg fik et skibsprovianteringsfirma til at skaffe dem hjem.
Du må også kunne få dem gennem et malerfima/forretning.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-11-05 21:48

hvis det bare er en skabelon du skal bruge til at sprøjte over , til at skrive et navn ell lign.
så kan jeg sikkert klare det , hvis du kan bruge det skåret i folie
kan klare næsten alle de skrifttyper der er på computeren , samt billeder der er egnet til udskæring

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 03-11-05 17:26

Max 5cm

Godkendelse af svar
Fra : dengalemand

Dato : 07-11-05 22:34

Tak for svaret dabj. Lige precis hos min lokale maler pusher, han har skaffet dem hjem til mig til en rimelig pris
DGM

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-11-05 18:22

Fint nok.
Held og lykke
Mvh
dabj