/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Redigering af historik
Fra : pyllle
Vist : 404 gange
150 point
Dato : 02-11-05 14:20

Hej

Kan nogen forklare mig, hvordan jeg går ind og sletter emner i min historik. Jeg har en gang for lang tid siden købt et spørgesmål, hvilket jeg ikke længere er interesseret i at have stående i min historik.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-05 14:22

Du kan ikke slette din historik.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-05 14:23

Men der er ingen andre end dig selv der kan se de spørgsmål du har købt.

Kommentar
Fra : pyllle

Dato : 02-11-05 14:26

Tak Bentjuul. Men har du mulighed for at dokumentere dit svar??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-11-05 14:34

pylle, med mindre du sidder med redigerings ansvar hos kandu teamet - så har bentjuul ret

Er du ked af hvad du ser kan du jo lade dit nuværende id være - oprette et nyt og begynde forfra ... (hvem tror du egentlig interesserer sig for din historik ???..... ikke ment for at være grov)

Hvad andre ser er:
pyllle (Superbruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 55580
Brugernavn pyllle

Profil

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 04.01.2003
Superpoint 116

--------------------------------------------------------------------------------

Besvarede spørgsmål 2

--------------------------------------------------------------------------------

Tips skrevet 4

og historik:
Historik for Pyllle

Besvarede spørgsmål

# Dato Pnt Spørgsmål Kategori

1 03/01 30 Matematik på HHx Højere uddannelser
2 02/12 20 Billigste flybillet til Alicante Rejser & Udflugter

[1-2] af 2

Tips & Tricks

# Dato Læst Tip Kategori

1 05/07 90 Billige telefoner Mobil-Telefoni
2 08/01 41 Sprogskole Undervisning
3 05/01 48 Te-drikkere, Spar penge!!! Madlavning
4 04/01 111 Drik vand! Slankekure

[1-4] af 4

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 160 point
Dato : 02-11-05 14:40

Næh, det står jo ingen steder så vidt jeg ved, men konceptet er bygget op på at du køber et lukket spørgsmål for point, som så bliver afskrevet på din konto og overført til enten kandu eller den der har stillet spørgsmålet.

Du kan heller ikke slette din profil også pga konceptets opbygning, men give dig et link kan jeg ikke, men du kan da skrive til service@kandu.dk og få dokumentationen.

Kender du iøvrigt vilkårene herinde http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : pyllle

Dato : 02-11-05 15:01

Tak for svaret bentjuul.