/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Extern harddisk ??
Fra : gamle61
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 01-11-05 01:53

har investeret i en sådan og der står efter vi havde samlet den at ved xp ville den selv registrere , men den var ingen steder at se- i diskhåndtering fandt jeg den - den er ikke blå som de andre og der står grundlæggende ved den - hvordan får jeg den frem på stifinder at jeg kan kopiere noget over på den - har glemt at fortælle at det er sådan en usb tingest med egen strøm - håber i kan hjælpe , da det jo var formålet med den at den skulle bruges - på forhånd tak - m.v.h. gamle61

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 01-11-05 02:08

Når du står i diskhåndtering så højreklik på den og opret partition - og formater den - først når du har gjort det kan du finde din nye harddisk i Stifinder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 02:10

Jeg har en en nem guide her til at oprette en partition hvis du er i tvivl http://www.tips.bsjh.dk/diskhaandtering/

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 02:14

bentjuul
Sort seér.
Sideb er tom.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 02:15

Hej
Går ud fra du har USB 2, ellers bliver det svært at få ordenlig gang iden

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 02:16

bentjuul
Sort seér.
Sideb er tom.

SORRY, MIN FIREWALL.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 02:18

Sofus det er en flash, så måske du mangler en flashplayer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 01-11-05 02:18

er igang med at formatere , hvad så nårjeg har fyldt noget på den og er ved den komputer det skal læsses over i er det så det samme igen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 02:22

Når du har formateret den og hældt filer på den kan du bruge den på andre computere og kopiere dine filer til og fra der, uden problems.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 02:33

bentjuul,,,bare min firewall

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 01-11-05 02:35

Tak for svaret bentjuul. - er ½ færdig med at formatere og optræder alle rede på listen over drev - alt tror jeg er godt og det var hurtigt og præcis - kan ikke være bedre - mange tak og fortsat go' nat - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 02:39

Selv tak gamle61 - du vil blive glad for en sådan USB harddisk - jeg har selv en og vil ikke kunne undvære den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 01-11-05 02:41

bentjuul - håber du har en lille smule tålmodighed endnu - en lille ting - skal den externe harddisk stå som master el. slave , det fremgår ikke af samleanvisningen - på forhånd tak - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 02:49

Den skal være jumpet som master, men hvis du ikke har rørt jumperne så står de som regel til master når man køber, så du burde ikke skulle røre ved dette, men den virker jo også - så det behøver du ikke at tænke på.

//bentjuul

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 01-11-05 03:01

jeps den står som master - og er færdig med at formatere og dur - mange tak for hjælpen - fortsat go' nat - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-05 03:03

//bentjuul