/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
php form kyndig søges...
Fra : taliskoko
Vist : 378 gange
220 point
Dato : 31-10-05 12:14

Hey.

Jeg har brug for hjælp med en form i php. Jeg har en færdig php-kode fra hjemmesideskolen, den vil jeg gerne have "oversat" til min egen form, men det driller af %¤%#"¤ til... Og min tålmodighed er brugt op.

Er der én herinde med god for stand på php.???

mvh
Taliskoko

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 12:37

måske

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 12:42

LOL... Du skal være dygtig, natmaden Er du måske det.?

Der er flere point´ i posen når det hele spiller...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 12:52

Det kommer da så sandelig an på problemet
Orker ikke database, lige nu, men en form går da.
Hvad er problemet ??
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 13:00

Nej nej, ikke database... Formmail:
Dette princip, med kopi til afsender, http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php skal overføres til min egen fædige form lavet i Frontpage 2003.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 14:07

Jeps og med skult modtager.
Tror ikke at php og frontpage er glade for hinanden.
Skal det ligge på hotel, så hvilket, ikke alle tillader brug af 'sendmail()'

Kender du html-kit, det bruger jeg.
http://www.chami.com/html-kit god editor men måske lidt nørdet.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 14:28

Det skal ligge hos Surftown og der virker formen jeg har linket til. Så ingen problemer der.

Sagen er den at form skal have et særligt design med farver osv. Så derfor FP.

Men vil det program du har henvist til kunne løse opgaven med kopi til den der udfylder formen.???????

Skal jeg prøve at sende selve formen til dig Jørgen, så du måske bedre kan se hvad jeg mener.

d a j 1 9 7 2 @ h o t m a i l . d k

mvh
Dan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 14:57

har sendt en mail .

phpform fra natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 15:00

fp laver underlig kode,tror ikke at den tolker php ordentligt, men jeg ved det ikke..
html-kit giver 100% det du laver, også dine egne fejltastninger

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 15:06

Stikker dig lige min form-kode pr. mail...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 15:15

Og spørgsmålet er så, om man kan koble det på med, at den der udfylder formen, får en kopi af det udfyldte.?????????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-05 15:46

har modtaget det,
ja det kan man godt. prøver lige at strikke et lille eks, sammen til dig.

Nu ved jeg ikke hvordan at Surftown tolker php, men normalt kan filen ikke hedde *.html men skal hedde *.php
Hos mig dvs. web10 og b-one skal det være sådan, ellers tolkes php ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-06 12:59

Jeg kan ikke lukke spørgsmålet. Aner ikke hvorfor. Måske fordi det er startet på den gamle kandu grund form. Se venligst http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=82823