/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
"Den politiske Kandestøber" af ludvig ho~
Fra : janni_s
Vist : 2000 gange
50 point
Dato : 30-10-05 23:11

i den politiske kandestøber af ludvig holberg bruges Henrik til at gøre grin med Herman og baroksvulsten, men på hvilken måde?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-10-05 23:55

he he - endnu engang lektier, der skal hoppes let henover

Nåh, lidt skal du lave.

http://www.studienet.dk/teaser/1_5.asp

Meld dig ind (gratis), søg "politiske kandestøber" - og se, hvad andre har lavet af løsninger omkring emnet

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 31-10-05 00:09

Hoppes let henover.?? Det er da ikke noget at udtale sig om når man ikke ved hvad man snakker om. jeg er ikke typen der henter mine opgaver nogen som helst steder, og har skrevet hele stilen, og har så tænk ud over det vi har snakket om i klassen, og har derfor et lille spørgsmål, som jeg ikke ønsker at få serveret på et sølvfad, men bare høre andres mening om så jeg ved om jeg er på rette spor. vi er faktisk nogle der selv laver vores ting,
jeg troede dette var et sted man kunne stille spørgmål..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-10-05 00:14

Så så Janni. Det er jo dig selv der stiller spørgsmålet sådan at det er muligt at misforstå din hensigt. Hvis du vil være sikker på ikke at blive misforstået må du lære dig at komme med HELE historien i første omgang. Havde du gjort det, havde Erling jo ikke misforstået VEL?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-10-05 00:17

Godt ord igen ***ggg***.... men prøv nu linket alligevel...

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 31-10-05 00:18

hvis man har læst den vil det da klart fremstå at sådan et spørgsmål har man ikke med mindre men har arbejdet med bogen, og tænkt over sagerne.!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-05 09:19

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-05 09:51

Jeg kan nu ikke se, at der er noget som helst at misforstå i Jannis sp. Det er klokkerent, og hun skal ikke stå nogen til regnskab for, hvad hun skal bruge et svar til. Man kan vælge at svare eller lade være.

Tænk hvis alle andre spørgere på Kandu, skulle redegøre for hvorfor de ønsker et svar på det ene eller det andet. Årsagen til sp. rager jo ikke andre.

Til dig arne. Du har så ofte bebrejdet mig, at jeg går ind i en tråd og ikke kommer med noget svar som relaterer til trådens sp....... Hvad kalder du det, som du gør i denne tråd????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-05 09:55

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-10-05 11:22

Sørgeligt at nogle bruger forsøger at moraliserer overfor den yngre generation - hjælp dem eller lad være, men stop moraliseringen - det klæder jer ikke, og der er absolut intet at misforstå i Janni_s spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-10-05 12:39

Det er utroligt med al den korreksen. Besvar eller lad være. Se nu gjorde jeg det jo også.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 12:43

Erare humanum est, men kun idioter fortsætter

Nej... Der er INTET at misforstå i Jannis sp.

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 31-10-05 13:07

agnosco fortunam "klumme"!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 13:10

Her..... http://www.fiduso.dk/latin.htm Så kan du nulle videre i latinen

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 31-10-05 13:15

Semper paratus!

Godkendelse af svar
Fra : janni_s

Dato : 11-02-06 17:20

Tak for svaret Klumme.