/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Problemmer med Suzuki k50. går i stå..
Fra : AndreasH
Vist : 374 gange
70 point
Dato : 30-10-05 16:20

Jeg har en suzuki k50, den er i rimelig fin stand, og den starter og kører egentligt godt nok, problemmet er at den at den nogengange dør, det sker oftest efter at jeg lige har gearet/bremset ned, når jeg så giver den gas igen dør den. Når den så først er død, går der gerne en hel del tid før den så vil starte igen.
Jeg håber der er en herinde der kan sige hvorfor den gør det.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 30-10-05 19:05

Prøv at checke dine dyser ...Det lyder som om nålen har problemer med at lukke for benzin tilførslen når du reducerer gassen..Og den drukner,
Hvis du har mulighed for at låne en karburator for at prøve og det så funker ,ved du hvor fejlen er

mvh sverola

Kommentar
Fra : AndreasH

Dato : 30-10-05 20:20

Okay, det lyder da egentligt meget sansynligt, men hvordan kan det så være at jeg efter noget tid kan starte den igen, burde den ikke blive ved med at stå og drukne hvis nålen ikke lukkede?