/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
titel på film?
Fra : xyzzygy
Vist : 521 gange
225 point
Dato : 30-10-05 13:18

Jeg så engang for længe siden en (måske herlig) film, som jeg ikke lige fik noteret titlen på... men øh, det var noget med nogle folk (forskere?) der fik lavet en portal til et parallelt univers, dog med den lille forskel at i det parallele univers var det forbudt at være overvægtigt, så alle de tykke folk blev sendt i exil i nogle bjerghytter eller lign. og hvis man ellers lavede noget galt kom man i TV (der var måske storskærme rundt omkring i byen, og det blev måske osse fremstillet som om man havde "vundet" noget) og så måtte alle ellers tæske sig ned med alubats :D en slags fredsløs status, men kunne ihvertfald godt tænke mig at se den film igen, så det ville være smukt hvis i kunne være behjælpelige med en titel? tiltrods for de sparsomme oplysninger :(

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 15:50

Jeg kender ikke filmen, men det lyder da som DET PERFEKTE SAMFUND!

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 30-10-05 18:38

Nu ved jeg ikke om det er en dansk film men hvis det er så prøv www.filmidanmark.dk eller www.tvidanmark.dk

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-05 20:38

Her er hvad jeg kunne finde med søgeordet parallel universe på IMDB http://us.imdb.com/List Hmm? linket ser lidt underlig ud så hvis du bare kommer til power search siden så skriv parallel universe under plot og search på det