/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Min Internet forbindelse...
Fra : CaPsen
Vist : 589 gange
44 point
Dato : 29-10-05 17:17

Min internet forbindelse lukker nogle gange ned, når jeg f.eks. har været på nettet i 5 timer :(

Jeg har bredbånd hos tdc, og mit modem er et: MOTORLA SB5100,
Jeg har:
3 anti-spyware programmer
1 anti-virus program
3 Firewall inkl. den der er indbygget i windows (kan det være et problem med dem?)

Håber der er nogle der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-10-05 17:19

Kontakt TDC's Brugerservice, jeg tror fejlen ligger hos dem. De kan ihvertfald teste din forbindelse og give gode råd om hvor fejlen kan ligge. Hilsen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-10-05 17:22

Prøv at søge lidt på Kandu. Der har tidligere været spørgsmål i dette.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-10-05 17:34

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_ks_ns

Du kunne evt. hente TDCs lille program netsupport og køre det for at se om der bliver rettet noget til.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 29-10-05 19:17

Jeg har netsupport fraTDC og det virker, jeg har for øverigt havde mange fejler med systemet i starten med besøge af teknikkeren mange gang, med alt mulig slags forklaringer. Jeg brugerTDC Speedstream.Den sidste teknikker kom med en gl. Speedstream med kun tre lys i stedet for fem det har virket fint fra 18 maj (min fødelsdag) til nu!!!

Colin

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-10-05 19:28

Jeg havde også udfald på min linie. Der kom en teknikker og konstraterede fugt ledningen og forældet software i modemmet.(Siemens)

Han skiftede ledningen udvendigt og opdaterede softwaren og nu spiller det.!!!

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 29-10-05 22:51

Nu har jeg installeret TDC Netsupport, men det har ikke fundet nogle fejl.
Og min forbindelse blev dårlig igen 2 timer efter :(

Men jeg er vel nød til at ringe til kundeservice.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 44 point
Dato : 29-10-05 22:58

Ja det synes jeg du skal gøre. Det har hjulpet mig én gang og andre melder også om god professionel hjælp. Held og lykke med det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-05 20:36

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 44 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : CaPsen

Dato : 14-11-05 21:19

Jeg ved godt hvordan man giver point!!!

Havde bare glemt at give dig point.... Undskyld!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-05 21:24

Alt forladt. Håber du fandt ud af det. Hilsen