/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
computer genstarter
Fra : graahede
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 28-10-05 20:00

min computer starter og slukker hele tiden, er der nogle af jer der ved hvad man kan gøre ved det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 20:09

Check alle dine kabler. Det mest sandsynlige er en dårlig forbindelse. Når dette er checket og fundet i orden, har vi en helt anden situation.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-10-05 20:12

lyder som en pc der skal til virusdoktor

sasser har netop den virkning på puteren - så få checket den før noget andet - gå ind hos www.spywarefri.dk - hent hijackthis og send loggen ind - der er vejledning - så får du hjælp

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 20:14

det er checket, det er ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-10-05 20:21

får du nogen som helst fejlmeddelelser ?????????? - og hvad er checket ????

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 20:25

at ledningerne sidder rigtigt, kan jeg prøve system gendannelse

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 20:27

at ledningerne sidder rigtigt, kan jeg prøve system gendannelse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 21:28

graahede -> Ja, gør du bare det. Men der KAN stadig være løse forbindelser. Det mest almindelige når man får den slags problemer er at få mistanke om virus o.s.v. Ofte viser problemet sig at stamme fra hardware (ledninger, kabler o.s.v.) og før dette er checket til bunds, skal man ikke angribe problemet med KANONER.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-05 21:29

Du kan godt prøve system gendannelse, men tjek for virus først på f.eks www.virusfri.nu og som miritdk skriver også

www.spywarefri.dk www.arlet.dk

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 21:36

Tak for svaret Nordsted1.også tak til jer andre ,systemgendannelse løste problemet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 21:42

Og det var mig der sagde JA til systemgendannelse, IKKE Nordsted1. Øv-Bøv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 21:42

selv tak

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-10-05 21:52

for at ret skal være ret: det var altså graahede selv som foreslog en systemgendannelse og som arne.jacobsen var den første til at ok for.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 22:30

hcma -> Tak for at du er så opmærksom (retfærdig)