/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Job som servicetekniker!
Fra : kpm10
Vist : 1910 gange
100 point
Dato : 28-10-05 17:59

Hej

Jeg kunne godt tænke mig et job som servicetekniker, men mangler lidt inspiration til firmaer jeg kan søge hos.

Jeg har et udmærket job, men kunne godt tænke mig et hvor jeg kom lidt ud! altså som kørende servicetekniker, eks som en af dem der kører ud for tdc og sætter adsl løsninger op, men de mener at jeg mangler erfaring med sjpæld arbejde. Det giver jeg dem nu også ret i at jeg ikke har meget af, andet en som arbejdsdreng engang for 10 år siden hvor jeg var med ude og renovere døre. Men det vægter de tilsyndladende ikke så højt.

Jeg er uddandet elektronikmekaniker, har arbejdet som det i et års tid, derefter som instruktør for skolepraktik inden for data og elektronik i 4 år, der blev jeg desværre fyret i en fyringsrunde for en måned siden, ligenu arbjder jeg som produktionsmedarbejder hvilket også er fint nok, men jeg vil gerne lidt ud!!!

Er der nogen der har nogle ide'er hvad det kunne være for nogle firmarere jeg skal søge hos?? jeg er meget åben over for ide'er.....

Det er Århus-området vi snakker om!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 18:08

Du kunne da prøve at søge ind hos Canon, der bruger de serviceteknikere til at rep. kopi/farvekopi/printere maskiner. Jeg kan ikke huske navnet.. men der er også kaffeautomatfirma, bare nogle ideer,

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 28-10-05 18:20

God ide!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 21:54

Det kan vi da håbe det var

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-10-05 22:18

Der er stor efterspørgsel på rejsemontører, en anden mulighed.