/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar så lige nogle spg
Fra : olefahnoe
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 28-10-05 13:10

Hej

Jeg vil du og købe ny bærbar.

Men hvad

Jeg tænker på processer og batttid

Hvilken processer skal jeg gå efter, Mobil, centrion, eller hvad

Alle link med tilbud er jeg ligeglad med jeg vil vide hvilken processer jeg skal vælge efter

Olefahnoe
www.fahnoefoto.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 13:11

skal du også bruge den til spil?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 28-10-05 13:17
Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-10-05 13:19

Skal bruges til Alm surf, DTP(InDesign), Fotobehandling, Skolearbejde, lidt spil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 13:30

så vil jeg syntes du skal kikke på fra 2,0 til 2,5 processor og min. 512 mb ram og et godt grafikkort med 256 mb ram

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 28-10-05 13:32

Udfra betragtningen om at den nye udgave af Windows(windows vista), kører med 64bit. Ville det jo nok være smart at købe en processor med 64bit arkitektur....

Vh fluffy

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 28-10-05 13:42

F.eks en AMD Athlon 64 3200+ processor, 512 til 1024 MB DDR ram, minimum 80 GB HardDisk, Og et grafikkort med dedikeret ram (ikke noget med dele ram).

Jeg så at du er ligeglad med links til gode tilbud, så istedet FORTÆLLER jeg dig hvor der forefindes et hamrende godt tilbud der burde tilgodese dine krav i enhver henseende: Elgiganten.

Svinelækker HP bærbar til 7000.- Har lige sat en op for min svigerinde og det er en rigtig lækker maskine... ville ønske jeg selv havde råd til en lige nu ..

Vh fluffy

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-05 15:12

Jeg synes du skal vælge en centrino cpu da de holder længere tid på batt og de larmer heller ikke. Hvis du køber en bærbar der larmer blir du meget hurtigt træt af den... jeg havde engang en compaq celleron bærbar... jeg kaldte den for min tinitus generator
I betragtning af det du skal bruge den til vil jeg ikke mene ram har den store betydning.. dog synes jeg 512 er et minimum.
Håber det hjælper lidt på din beslutning
->Brommi

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 28-10-05 17:46

Hej brommi

det er Ole fra BE

fluffyclaus kigger lidt på det i aften

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 29-10-05 01:16

Jamen davs ole
Ved ikke om jeg kender fluffyclaus, men håber du finder en fornuftig maskine til fornuftige penge

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 01-12-05 17:58

Tak for svaret Brommi.