/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
ejendomsmægler/assistent
Fra : bergmand2004
Vist : 3765 gange
100 point
Dato : 27-10-05 22:38

Hvad er en fair begyndelsesløn for en helt nystartet ejendomsmæglerassistent på 26år der på sigt skal uddannes til ejendomsmægler?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 27-10-05 23:41

det kommer i høj grad an på dine kvalifikationer. har du en handelseksamen, har du erfaring fra branchen på en eller anden måde. begyndelsesløn plejer ikke at være noget man bliver rig af . og er du ansat som elev på alm. vilkår

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 28-10-05 01:07

Og specielt indenfor ejendomsmæglerbranchen er der jo i høj grad en lav startløn og til gengæld en pæn kommission ved salg - det er der vel også muligheder for at komme ind under som assistent?

Kommentar
Fra : Balcanard