/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 x windows xp
Fra : oleho
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 27-10-05 16:29

jeg har installeret windows xp pro på både drev c og drev e på min maskine
ved opstart åbnes med sidst installation - drev C
hvordan får jeg maskinen til -automatisk - at starte op på drev E ?
mvh
0leho

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-10-05 16:41

du kan kun starte styresystem op på dit første drev...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-05 16:45

Jeg ved ikke rigtig om det kan lade sig gører men prøv lige

Højreklik på denne computer vælg egenskaber-vælg fanen avanceret-gå ned til start og genoprettelse-klik på indstillinger-her kan du i vinduet vælge hvilken styresystem der skal starte op

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-10-05 18:08

hej
bios instilling skal sættes til det drev der skal bruges til op start

Kommentar
Fra : sym

Dato : 27-10-05 22:01

spørger den om når der startes op om det skal være windows et eller to