/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
?????Unlock Samsung E700?????
Fra : Mr_Cross
Vist : 843 gange
137 point
Dato : 27-10-05 07:28

Hejsa... Jeg har lige fået mig en samsung E700, og ville gerne vide hvordan man sim unlocker den?? nogen der har hjemmesider hvor man kan downloade et program eller en hjemmeside hvor man kan få det gjort gratis??

//Dyrmose

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 07:32

Du kan kikke her www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-10-05 08:00

Der fides en del gratis sider på nettet men koderne virker næsten aldrig
prøv selv her www.tekit.dk ***husk det er på egen risiko***
mit råd er -- find en unlocker i nærhede af dig som har det rigtige udstyr til at låse den op
det koster normalt 100,- kr for en unlock
du kan søge efter en unlocker i dit område her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 27-10-05 15:30

Hvad er chancen 1-100 for at det virker.. www.tekit.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 15:38

hos en unlocker er det noget nær 100% hvis ikke det er 100%. Hvis du selv forsøger, ved jeg det ikke, men ærgeligt

er det, hvis der går ged i den

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 27-10-05 15:58

Hvilket selskab er den låst til?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-10-05 18:25

jeg ved ikke hvor stor chancen er jeg bruger kun udstyr til at unlocke med men der kommer en del som har forsøgt med koder fra gratis sider og det hjar ikke virket siger de
men enten virker det eller virker det ikke

min mening er de 100,- kr er godt givet ud ved at få en u nlocker til at gøre det
(jeg siger det ikke kun fordi jeg selv unlocker telefoner )

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 27-10-05 21:24

Telia

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 27-10-05 21:27

okay... når jeg prøver på min ikk... så ber den først om pin-kode... den skriver jeg så ind... så ber min tlf om en adgangskode... så prøvede jeg og indtaste den der kode fra siden www.tekit.dk ... men dey kunne jeg ikke... hva gør jeg galt??

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 28-10-05 01:05

Tror ikke du skal finde en gratis løsning på en side som tilbyder unlock mod betaling.
De vil have godt argumenter for at du skal høre til de 2% som det - efter deres udsagn - ikke lykkes for.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 28-10-05 01:34

Men har desværre ikke nogen løsningsforslag, så jeg ville nok overgive mig og kaste en 20-krone efter det.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-10-05 06:42

hvad er det du ikke kan taste ind

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 28-10-05 07:22

den der kode inde fra www.tekit.dk

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-10-05 07:31

er det fra denne side
http://www.tekit.dk/?url=other&brand=Samsung&model=e700&image=samsung.jpg

følg vejledningen 100%
kan det ikke låse din telefon op så må du kontakte en unlocker og give de 100,- for det
(jeg hører gerne om det lykeds for dig )
Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 28-10-05 07:32

Ja.. har prøvet 100 gange og læst det igennem 100 gange... det er så træls..

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 137 point
Dato : 28-10-05 07:39

du skriver den ber om en pin-kode det gør den kun vist du har sim kort sat i
men da du nu har forsøgt så mange gange kan det sikkert ikke lade sig gøre mere
man har kun x antal forsøg til at unlocke med kode
(på nokia er det 5 forsøg) jeg kan i skrivende stund ikke huske hvormange det er må samsung
(menner det er 8)

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Starpilsner

Dato : 03-11-05 15:48

Er der noen der ved hvor man kan købe og hva for et kabel og software man skal bruge til at unlocke en e700 henne?????

Godkendelse af svar
Fra : Mr_Cross

Dato : 03-11-05 17:49

Tak for svaret openphone_unlock.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 22-01-06 14:16

Fik du den så låst op ?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-01-06 15:12

de standart kode der findes til samsung virker kun på nogen modeller så har du prøvet og det ikke virker skal du til en unlocker

find din unlocker her
http://www.dkunlock.dk
http://www.find-unlocker.dk
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk
din mobil kan unlockes for 50kr af og op efter

Mvh Henrik Nykøbing F unlock samsung, sony-ericsson, nokia, simens, lg3, sharp lg3, motorla,