/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
fjernelse af telefonlås på en samsung
Fra : sado80
Vist : 10672 gange
20 point
Dato : 24-10-05 20:24

Jeg vil høre om der er nogle der ved hvordan man fjerne telefonlås på en samsun altså ikke sim lås men TELEFONLÅS. Kan man evt. få det gjort hos en forhandler? problemet er nemlig at telefonen er købt udlandet, så ved ikke om man få det gjort hos en forhandler, men er der nogen der ved hvordan man kan få fjernet sådan en.

TAK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-05 21:24

Selv om det ikke er en simlås, er det stadig en www.dkunlock.dk du skal henvende dig til

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 26-10-05 12:53

Hvis du ikke har lavet det om så er det 00000000 som standart...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : ellegaardjensen

Dato : 21-12-05 17:40

jeg har en samsung x640 som beder mig om at skrive en adgangskode i toppen står der netværkslås hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : Crazy_ratata

Dato : 04-01-06 12:47

ellegaardjensen du skal lige smid den ind til en unlocker... Find en i nærheden af dig på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-01-06 13:24

Eller prøv koderne på www.tekit.dk men gør det ikke mere end 5 gange...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-01-06 13:26

Indtast #*7337#

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-01-06 15:05

hvis der står netværks lås i toppen er det fordi tlf'en er simlåst
00000000 virker kun hvir det er sikkerheds koden mobilen spørg om og kun hvis sikkerheds koden ikke er lavet om er den det og du/ ikke kan huske den skal den resettes hos en unlocker

find din unlocker her
http://www.dkunlock.dk
http://www.find-unlocker.dk
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk
din mobil kan unlockes for 50kr af og op efter

Mvh Henrik Nykøbing F unlock samsung, sony-ericsson, nokia, simens, lg3, sharp lg3, motorla,