/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Billig bogtrykker
Fra : HenrikTingleff
Vist : 291 gange
20 point
Dato : 24-10-05 19:16

Jeg er privatpraktiserende psykolog, og har netop skrevet en bog til brug til mine egne klienter ”in house”. Tanken er, at den her igennem skal udvikles og revideres for så senere at ramme et forlag.
Jeg skal derfor bruge et mindre oplag af en bog på ca. 150 sider

Jeg forestiller mig den trykt i en størrelse der ligner 15 cm bred og 22 høj ”lille bog”. Den skal indbindes som paperback. Jeg kan selv levere manuskriptet i fx .pdf format som, som der ikke skal laves korrektur på.

Er der nogen der kender et mindre og billigt trykkeri/bogbinder, som kan klare den opgave?

Jeg håber, at nogen kan hjælpe.

HT

Dette er mit første spørgsmål, så jeg beklager, at jeg ikke kan give mere end 20 points for et svar!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-05 19:34

det er ikke pointene der tæller - og velkomme til

hvis du nu i din profil skrev en mailadresse kunne det jo være der var nogen der reagerede på dit indlæg ..... bare et lille råd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-10-05 19:42

Hej Henrik. Velkommen til. Du har ikke behov for en bogtrykker på nuværende tidspunkt. Printkvaliteten på de moderne farveprintere er så høj og prisen pr. print så lav, at du kan lave dine "foldere" selv. Så kan du starte med at printe 10 stk. og så rette teksten til efterhånden. Vent med at bruge professionelle til du og dit produkt er klar. Det er forbavsende hvor professionel en brochure du kan lave selv for meget små Kr. Så vent med at give opgaven til en bogtrykker til du selv har gjort forarbejdet. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-10-05 23:49

Hmm...jeg vil nu ikke kalde en bog på ca. 150 sider for en 'folder' Arne!

Og jeg tror da at spørgeren har taget stilling til om han selv vil 'bøwle' med arbejdet eller have en proff. til det - det ser i hvert fald sådan ud.

Til spørgeren - prøv at kigge i din lokale telefonbog, det kan da være at der står en bogtrykker dér

Man er sådan lidt 'på-forhånd-forskrækket' når man skal finde priser på trykkeri - meeeen man kan nu godt blive ret positivt overrasket, det har vi i hvert fald prøvet her i huset

Held og lykke med det
venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 25-10-05 11:00

Vi bruger Grafikom (ikke at forveksle med Graficom) til brochurer mv. og har altid haft en god sparring med dem. Men om de er billige ved jeg ikke - man får hvad man betaler for. Du kan jo altid indhente et tilbud. Firmaet kan jeg ihvertfald anbefale.

http://www.grafikom.dk/

AMP

Kommentar
Fra : spf

Dato : 26-10-05 10:43

Skriv til mig på simon@carte-blanche.dk

så kan vi lige tale om det. :)