/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Opløsning i word
Fra : pepsimax
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 24-10-05 09:58

Hej
jeg har installeret office pakken
og alle programmer startet i 1024*768

MEN MEN
Word starter i 800*600

Hvordan løser jeg dette problem
mvh
PEPSIMAX

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 24-10-05 10:04

??
Hvad er dit operativsystem (win xp, 98, ??)
Hvilken version af officepakken.

Skifter maskinen skærmopløsning når du starter word? eller starter word op i et vindue på 600*800?

Hvis problemet bliver for stort, så skift til openoffice.....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-10-05 16:33

Hej
Jeg forstår ikke helt præcis hvad du mener. men hvis du vil have dine programmer til at starte i maximeret tilstand, så højreklik på den genvej der starter programmet, vælg egenskaber og vælg så 'Maximeret' i feltet 'Kør'. Klik til slut på 'OK'.

Kommentar
Fra : zakia1964

Dato : 29-11-05 11:23

Hej Pepsimax!

Prøv lige at klikke på Funktioner i menulinjen. Vælg Tilpas og fanebladet Indstillinger. Fjern fluebenen ved Store ikoner, hvis det er der!!!???
Hjalp det??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-11-05 23:46

Haloooo Pepsimax Hvorfor svarer du ikke på indlæggene???????????????