/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jobliste
Fra : amc
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 24-10-05 09:06

Når jeg trykker på ctrl alt del logger den på' på en anden måde hvor den ik bare går i jobliste..Er der ik en måde man kan lave det om på..

Kommentar
Fra : akle

Dato : 24-10-05 09:34

Vil du direkte i jobliste; højreklik på proceslinien, vælg jobliste.

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-05 09:45

Crtl + Alt + Delete skal også få joblisten frem. Man kan jo komme i en situation, hvor et spil eller lignende også dækker proceslinien. Så duer akles forslag ikke, selv om det er det almindeligste at gøre

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-12-05 11:19

Når jeg trykker Crtl + Alt + Delete så kommer den ik op på samme måde som når jeg lik på proceslinien og vælger jobliste... Jeg ved ik hvad det er jeg har gjort men engang var den som når jeg trykket på Crtl + Alt + Delete

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-06 21:19

hvad viser den når du tryker ctrl+alt+del? hvis den kommer op med faneblade, skal du bare trykke på det der hedder programmer.

Jacob

Kommentar
Fra : amc

Dato : 12-01-06 09:18

Når jeg trykker Ctrl + Alt + ser min joblist ikke ud som når man højreklik på proceslinien

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 12-01-06 16:41

Enten du bruger Ctrl+Alt+Delete eller højreklik på proceslinien, skal du få samme jobliste frem.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 06-03-06 10:59

Tak for svaret anyway.