/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
PAINT SHOP 9-SKIFT TIL VERSION 10
Fra : dhmoelsted
Vist : 741 gange
200 point
Dato : 21-10-05 21:35

Jeg har paint shop pro9 på pc....
Vil nu gerne installere version pro 10x , hvorledes forholder man sig , der ligger jo alverdens materiale i version 9 , følger det med over i 10 er,lægger man bare den nye version ind eller hvad... oveni

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 21-10-05 21:53

Du installere 10 som et selvstændigt program og så kan du derefter i file locations lave en pegepind hen til din version 9. så den kan finde det som du allerede har installeret eller lagt i plugins.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 21-10-05 23:42

Hvordan laver man en "pegepind"?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 09:35

tjah det er jo som man synes - i sin tid gjorde jeg det at jeg gemte hvad der muligvis skulle bruges i en mappe og senere indsatte det i programmet - bla plugins - på den måde slap jeg for at have flere versioner kørende (de optager trods alt godt med plads)

Hvis du kigger på hjemmesiderne fra jasc og psp brugere kan du se hvordan :)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 22-10-05 10:37

Normalt installerer man da bare oveni, og så klarer intilligente programmer da resten, og afinstallerer selv den tidligere version hvis det er nødvendig. Og dine indstillinger plejer at følge med. Ligesom programmet beholder de event. plugins der er indstalleret.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-10-05 12:51

Tak for svaret pallebhansen.ja hvor er det let når man tør , ja det virkede
mvh
hans