/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Klikkertræning af cyberkylling
Fra : Carg
Vist : 374 gange
500 point
Dato : 21-10-05 20:06

Jeg sad lige og snakkede lidt med en veninde om klikkertræning og kom så i tanke om, at jeg en gang var stødt på en side, hvor man kunne prøve at klikkertræne en cyber-chicken...siden var på engelsk....jeg vil jo så gerne vise min veninde den side, men kan ikke finde den overhovedet...det er vel et par måneder siden jeg kiggede på den side...nu vil jeg spørge jer om råd...kan i finde den?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-10-05 20:31

Er det din hund eller dig selv der skal klikketræne??

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-10-05 20:43

Det er en sådan animeret kylling, som man skal få til at trykke på en knap ved at klikke med musen med den rigtige timing...så det er på computeren det foregår, men vores samtale handlede generelt om klikkertræning af hunde.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 21-10-05 21:03
Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-10-05 21:10

Det ser desværre ikke bekendt ud og jeg kan heller ikke se nogen steder hvor man kan prøve at klikkertræne en animeret kylling.
Iøvrigt kan jeg nu huske, at jeg dengang fandt frem til siden ved at skrive "klikkertræning" på google og sad så og kiggede lidt på dette og hint...men nu kan jeg ikke gøre det igen åbenbart...Det irriterer mig en del.
Jeg kiggede også en del på Karen pryors side...måske det kan hjælpe...Jeg kan også huske at jeg fandt linket til kyllingen gennem en dansk side...aner ikke hvilken...må have været en hvor der stod lidt om klikkertræning jo, men mener ikke det var en af de store hundesider så som hundeinfo etc.
Jeg undskylder ved godt det måske er en lidt svær opgave, håber der er nogen der finder siden...det irriterer mig grusomt.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 21-10-05 22:01
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-05 22:40

eller denne

http://www.dogtrainingraleighnc.net/tw_chicken_camp.htm

http://www.dogpatch.org/obed/obpage4.cfm

http://www.clickertraining.com/training/clicker_basics/ i dette link er der en lille film om træningen, nederst på siden, men ikke noget med en høne

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-10-05 22:56

Desværre ingen af dem...:(

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 21-10-05 23:04

kyllingen var meget enkelt tegnet og animeret bare med sort streg og skiftede mellem at hoppe, baske med vingerne, pippe etc... og så var det op til én at få den sporet ind på at trykke på knappen...det må vel have været et lille program af en slags...eller hva ved jeg. tjah...jeg er nok ikke til meget hjælp i denne omgang.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 21-10-05 23:39
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-10-05 09:13
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-10-05 09:14

nå for sent ude

Godkendelse af svar
Fra : Carg

Dato : 22-10-05 19:14

Tak for svaret miritdk.
Ja der var den lille fyr jo...mange tak Miritdk...nu kan jeg holde op med at tænke på det...det var blevet en hel besættelse for mig at finde den igen. Var det svært at finde den eller var det bare mig der fumlede?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-05 19:17

haha - jamen den besættelse kender jeg - den drev mig lige i armene på den åndsvage høne/kylling