/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra High Chaparal sv. underholdnin~
Fra : FMich
Vist : 441 gange
20 point
Dato : 21-10-05 17:02

Hjælp, hjælp....
Vi er helt fortabt i musikstykket som indleder det svenske underholdningsprogram "High Chaparall med Philip Michael Thomas" - serien kører torsdage sent aften på kanal 5.
Musikken spilles som indledning - der hvor de starter bilen og kører afsted.....
-Titel, kunstner m.v
På forhånd tusind tak.
Hilsen FMich

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-05 17:47

Jeg tror det er titelmelodien fra den gamle western High Chapparel. Den kan du læse alt om her og høre brudstykker fra en 2CD hvor alle numrene er med og så købe den: http://www.fiftiesweb.com/tv/high-chaparral.htm

Venlig hilsen

Kommentar
Fra : FMich

Dato : 21-10-05 19:23

Hej Arne.
Nej, det er slet ikke tilfældet - nævnte serie har intet med westerns at gøre.
Kendte tv serie stjerner opsøges og tales med.
Hilsen FMich

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 21-10-05 19:34

Kan du ikke prøve, at skrive til kanal 5??, det kunne jo være du var så heldig, at de kunne hjælpe

http://www.kanal5.se/

Kommentar
Fra : FMich

Dato : 21-10-05 19:52

Hej Nordsted.
OK, har netop sendt mail - vi venter og ser.
Håber alligevel på hjælp her i dette forum.
Hilsen FMich

Godkendelse af svar
Fra : FMich

Dato : 06-02-06 18:00

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-02-06 18:34

Selv tak, jeg håber du fik den fornødne hjælp