/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hjemmejob
Fra : Sillepigen
Vist : 4177 gange
50 point
Dato : 21-10-05 16:52

Hej!
Jeg mangler et fritids/deltidsjob, som man kan klare hjemmefra.
Men jeg mangler ideer til hvad det skal være, og hvordan man kan få det.
Det jeg tænker på er noget i stil med forhandler af produkter som Aloe Vera, papirarbejde, noget ved computeren, noget hvor man samler/sorterer nogle ting... et eller andet.
Kan I hjælpe?

Mvh Kathrine.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-05 16:54

Prøv at studere dette link: http://www.kandu.dk/dk/spg/75158

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-10-05 17:21

Du kunne også være tøjsælger http://www.marinebleu.dk/marinebleu_dk/forside.asp eller tupperwareforhandler
http://www.tupperware.dk/Denmark/begin.html

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-10-05 05:48

Hej Kathrine
Kunne du ikke tjene lidt sammen med din pony,
jeg tænker på ponnyridning ved byfester og sommermarkeder.
Men det kommer jo nok også lidt an på hvor at man bor,
da det jo nok er dyrt at transpotere sådan en pony rundt.

Din profil siger at du er 16år. holder det stadig, profilen er jo lavet i 2003.
Det ville ikke undre mig, om det der med hjemmearbejde, kræver at man er 18år.

Hilsen Jørgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-05 08:16

Hjemmearbejde kræver at man er fyldt 15 år, vi har selv noget hjemmearbejde, vi tjener ca 10 kr. i timen, det sviner

fylder og er egetnligt ikke besværet værd, men alligevel så kan det jo blive til penge i den sidste ende, så vi fortsætter

lidt endnu

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 30-10-05 10:47

Haii.
Tak for alle jeres svar. Men jeg søger stadig.
Jeg er fyldt 18 år (hehe, må lige få rettet den profil), og vil gerne dele arbejdet med min mor.
Jeg er stadig meget åben for nye svar og ideer.

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 11:26
Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 11-06-06 10:39

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-06-06 16:21

Velbekomme.

Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 21:31

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com