/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Meditation på dansk cd?
Fra : olelyster
Vist : 754 gange
50 point
Dato : 20-10-05 23:30

Kender nogen en god dansk CD med (chakra-)meditation?

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 21-10-05 00:12

http://www.essencia.dk/danish/essenciamusic.html
De udgiver danske cd-er med chakra-meditation. Held og lykke med det.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 21-10-05 09:14

Desværre udgiver de "nogle specielle cd'er, der kun sælges af Essencia i
forbindelse med koncerter og kurser med enten Frank Lorentzen eller
Marianne Mikkelsen" - jeg søger nogle, jeg ka fat i direkte i butikker eller over nettet.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 21-10-05 09:52

Hej Ole. Ja, okay. Så er det jo pludseligt noget sværere. Hvorfor skal de egentlig være danske? Meditationscd'er er jo ikke lige det, vi gør mest i, her i landet
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : olelyster

Dato : 21-10-05 10:01

"... Meditationscd'er er jo ikke lige det, vi gør mest i, her i landet ..."
Næ, men det er alligevel det sprog her i landet, de fleste benytter sig af ...
Mvh Ole

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-10-05 11:18

Kig på www.zeffram.dk

Desuden har jeg set Osho-meditationer hos boghandlen...

God fornøjelse!

Vaxen

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 21-10-05 11:37

Prøv at kontakte Det Ukendtes Boghandel, Løvstræde 8, 1152 Kbh. K. Tlf. 33133701
Der købte jeg for mange år siden en guidet chakra-meditation på dansk. Det var ganske vist på kassettebånd, men hvis jeg har den endnu, må du gerne få den.
Jeg ved at ovennævnte boghandel har et stort udvalg af dansk og udenlandsk musik og meditationer. Jeg er sikker på, at de kan hjælpe dig eller henvise dig til noget andet.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-10-05 11:44

http://www.yoga.dk/yoganidra/index.html
Hvis du udskifter meditation med dybdeafspænding, der omhandler chakraerne og ledsagses af chakramusik så er den ovenstående glimrende