/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Børnebog om troldmænd.
Fra : icedice
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 20-10-05 21:56

Hej, jeg søger navet og evt. forfatteren på en børne/ungdoms -bog som omhandler nogen troldmænd som vist nok er møllere eller noget i den stil. To af troldmændene (eller troldmændslærlingene) hedder Tonda og Krabat..... Håber at der er nogen som kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-05 22:02

Kan du lidt tysk, for så er den måske imellem nogle af disse bøger

http://pauker.at/amazon/AuthorSearch/Otfried%20Preu%C3%9Fler/1

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-10-05 22:14

Bogen hedder bare Krabat

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-10-05 22:15

Den er skrevet af Otfried Preußler

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-10-05 22:16
Kommentar
Fra : icedice

Dato : 17-01-06 05:54

Tak gutter, bogen hedder rigtig nok bare krabat! er der ikke en der vil være vennelig at svare så vi kan få delt nogen point ud...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-06 08:10

Hey Icedice.... jeg forstår ikke helt det du skrev den 17.1... både Erling og jeg har jo givet dig et svar, eller er der noget jeg har misforstået. Hvis du kikker på mit link kan du se, at jeg allerede der
har fundet navnet på forfatteren, og en del bogtitler. Erling har så senere skrevet det samme

Godkendelse af svar
Fra : icedice

Dato : 17-01-06 16:31

Tak for svaret Nordsted1. Beklager meget, jeg troede at det virkede på samme måde som på eksperten.** hvor der er forskel på svar og kommentare. Beklager meget men nu har jeg fået styr på det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-06 16:48

Selv tak... jeg kender så ikke eksperten