/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
OPMÆRKSOMHED!
Fra : Annehvid
Vist : 1233 gange
100 point
Dato : 20-10-05 19:37

Har du gået og overvejet NAVNE ÆNDRIG? Få en GRATIS tolkning af landets BEDSTE numerolog, Nené Lapain.

Vil du også vide hvad SHAMANISME er?

Eller HVAD der MÅSKE, sker efter døden?

Eller er du BARE nysgerrig, og har lyst til at se en NY spændende hjemmeside!

SÅ KLIK HER > www.lyzetsengel.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-05 19:44

find ud af hvordan man kan slippe af med den elendige musik på den side du henviser til - det ville være en oplevelse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-10-05 19:46

Hvorfor lægge det som et spørgsmål? Du har jo lagt det som et tip hvor det hører hjemme?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-05 19:48

Reklame reklame, nej tak.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 19:51

opmærksomhed og overdrivelse fremmer forståelse! og til dig Mirit der er en knap du kan trykke på

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-10-05 19:55

Svar på første spørgsmål......................nej ....jeg er godt tilfreds med mit navn
Svar på andet spørgsmål......................nej jeg har tiltrådt en religion efter min egen smag
Svar på tredje spørgsmål......................ja .......men jeg fik ikke svaret jeg ville have ....men der står jo også MÅSKE??!!
Svar på fjerde spørgsmål.......................ja ......jeg er som de fleste nysgerrig og har set lidt rundt på hjemmesiden

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 19:57

Dejligt Sverola ... tak for oplysningen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-05 19:59

ooooooooops - så langt kom jeg ikke ned anne - tak for oplysningen

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 20:03

*S*
DVSL Mirit

Siden er kun lige startet,så hvis I ikke har fået svar på noget kommer det.
Men jeg skal jo lige have lidt opbakning, så der er lidt liv på hjemmesiden - så jeg rigtig kan skrive.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-05 20:12

Ja - Udviklingen på KANDU går derudaf.

Om det er frem eller tilbage kan jo diskuteres......

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-10-05 20:13

Der er bare en lille ting jeg gerne vil sige til dig Annehvid.........det er et lidt ømtåeligt emne du der tager op mht at kommunikere med døde ,,,,,,,,,,Der sidder mange ude i det gamle land som måske har mistet et kært familie medlem og som måske bruger dine og andres sider til at få en kontakt med vedkommende ...
Det er en ting jeg ikke synes om..
Men vi er jo forskellige ....Nogen tror på skabelsen andre på evolution...nogen tror på himmel og helvede andre på Odin og Thor
Men jeg vil dog lige sige at jeg synes din hjemmeside er behagelig at se på -du har fundet nogle pæne Back grounds til den...
Hvem ved måske snubler jeg indom igen for at få en god gedigen disscussion rundt de forskellige emner

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 20:24

Kære sverola.

Tak for din kritik oh ros.

Først vil jeg lige sige, at jeg på ingen omstændigheder har nogen fortjenste ved dette her - så moralsk set,
så kan jeg ikke se hvad der skulle være i vejen for dette emne?
Jeg mistede min elskede mor alt tidligt, for kun 1 år siden, jeg er kommet videre
og det skal vi alle.
Selvom der er et menneske der dør uanset
hvor forfærdeligt det end er så er det en naturlig ting at dø.
Så hvorfor ikke få folk herind og snakke om tabu emnet DØD?

Knus Anneli Lyzet Nielsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-05 20:36

Døden er hverdagskost, hvorfor lave om på det.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 20:58

Teil ... hør lige dig selv engang!!

Vi er sguda ikke af modellervoks ,
der er der ingen der kan ændre på døden , det er en holdning og
det man nu tror på.

Kommentar
Fra : html

Dato : 20-10-05 21:09

Hej.
Tror du selv, på at et nyt navn, virker bedre end`?
Jeg kunne sætte mig ned som expert, uden ret megen forstand, på et eller andet, og kalde det, alternativt.
NU OM DAGE...
Som giver dig et,,, GARANTERET, bedre liv.
Men modbevis mig, jeg skriver det bare.
Jeg sælger intet.
Køber heller ikke et horoskop.
Før det virkeligt passer på mig.
Men har til dato aldrig det et, der IKKE passer til alle.
SÆT PENGENE I BANKEN
Så får du mere tilld til andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-10-05 21:12

Uha for den hvis numerologen siger du skal hede -
Anders And.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 21:15

Hvor er i barnelige herinde!
Det er min mening om nogen af Jer.
Specielt dig Teil - få dig et liv, eller find et navn der er til
at holde ud at seoghøre på.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-10-05 21:19

Jeg tror at vi er ved at komme lidt væk fra det essentielle med forumet her,,,,,,,,,,,,Men selvfølgelig er en god diskussion jo meget godt.....
At Annehvid tror på det hun nu er igang med er jo noget hun må forstå...........At der er nogen som kommer ind og kritiserer -hakker-fornedrer......tjaaeee ??
Lad dog nu damen vise hvad hun har fået tiden til at gå med .....Det er jo som at gå i butikker ikk? Du går ind -ser dig rundt og går måske uden at have fået noget med ...Men derfor siger du da ikke til indehaveren at han eller hun er et fjols..??
Annehvid til dig vil jeg så gerne sige at du nok ikke skal fare op som du gjorde ved Teil lige før ....det fremmer ikke nysgerrigheden fra evt læsere her til at tage dig seriøs..(min mening) og besøge din hjemmeside som indehaveren jo gerne skal være en afspejling af ???

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 21:28

Kære Sverola.

Hvad vi siger er ikke det samme som VI tænker.
Når jeg skriver eller siger noget , på den måde jeg nu gør, så
er det glemt 1 sek efter.
Men jeg vil have at folk taler pænt til mig, ellers får de igen.
Det er der ikke nogen synd i.
Og jeg er ikke gud eller præst.
og hvis folk ikke kan tåle min mening eller sandhed.
Så er jeg i og for sig bedøvende ligeglad med, om de kigger
forbi min side eller vil have afdøde kontakt.
Ærlighed = kærlighed
Og er der én eller flere der lige skal have en bemærkning, så er jeg
IKKE i vejen for dette.
Jeg er et godt menneske alligevel og af samme grund

Mvh Anneli Lyzet Nielsen

Kommentar
Fra : html

Dato : 20-10-05 21:34

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hvor er i barnelige herinde!
Det er min mening om nogen af Jer.
Specielt dig Teil - få dig et liv, eller find et navn der er til
at holde ud at seoghøre på.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Barnlighed, har noget med små møgunger, der vil have deres mening, hørt hele dagen LANG.
Få dit eget liv. IKKE andres.
Se og Hør, hedder det---------ikke ???
Min mening om dette med navne skift, og andet godtfolk, ER
Vær glad for du er født.
Kan andre ikke lide dine PERSONLIGE data.
ELLERS FÅ ÆNDRET DIT CPR.
Eneste vej, til et nyt liv.
I DANMARK....
Så bliv hjemme.
Og lad resten gå sin EGEN vej.

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-05 21:41

Kæreste Anneli,,,,

At du ikke er gud eller præst er jo godt at vide ...
Men at du skriver at det du skriver er glemt et minut efter er ikke helt sandt vel??? Det er jo nu engang skriftens middel til kommunikation du her benytter dig af og det du har skrevet er jo let for alle at genkalde sig ..

Nå men nu vil jeg lokke mig af her og komme videre med livet.
Vi ses
Send en mail hvis du har lyst

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 21:48

Hehe
Dejlig diskution.

html - dig skriver jeg om hver gang jeg gemmer hjemmesider
Sjovt IKKE

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 20-10-05 21:51

Jaja Fisserul Lohman...

Kommentar
Fra : html

Dato : 20-10-05 21:54

annehvid........
<<<<<<<<<<<<<
Derfor navnet.
Jeg sad og tænkt på om jeg ikke skulle kalde mig HR hitler.
Men tror, næppe der vil blive reageret,,,,,,,,, POSITIVT.
Men som sagt, ordet er FRIT, endnu.
Så længe det varer.
Håber du får det bedre med, eller uden nyt, DITTO.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 21:55

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 22:02

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : html

Dato : 20-10-05 22:07

Gad, ikke vide, hvad ??? VAR
DU HAR/HAVDE, JO SELV SVARET
Eller..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-10-05 22:23

Citat
Så hvorfor ikke få folk herind og snakke om tabu emnet DØD?

Jeg er af den opfattelse at så længe du sætter ovenstående i kategorien 'alternativ behandling' så kan jeg umuligt tage dig seriøst!

For mig er døden noget af det mest naturlige at tale om og afgjort intet tabuemne men jeg nægter at 'tale' om den, hvis det skal foregå i en kategori som på 'alternativ behandling'.
Det er forkert og det er uværdigt.

Desuden synes jeg at du bør tænke dig om, før du tillader dig at bruge så meget plads under 'tips' - til ét og samme 'tip'.

vh vil.du

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-05 22:32

Livet er der ,hvor, de døde holder ferie.
Citat
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hvor er i barnelige herinde!
Det er min mening om nogen af Jer.
Specielt dig Teil - få dig et liv, eller find et navn der er til
at holde ud at seoghøre på.<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

skrevet af en der kalder sig html
</teilsupporten>

Anneli eller Annehvid, Jeg syntes om din side, men emnet interesere mig ikke,
Det syntes som at du accellerere op med 'reklamen'.
Ikke for at på nogen måde at ville støde dig, men jeg tænker at det må være omkring, din mors et årsdag, og at det er grunden.

Du spurgte et andet sted efter øget sidefremvisning, prøv at komme med ind i noget af dette.
ikke fordi at sideemnet er en hentydning til noget specielt, men bare fordi at måden at bytte bannerreklamer,
måske er noget for dig.

Mvh. Jørgen

http://www.tvangstanken.dk
http://www.risle.dk
http://www.cyberraga.dk

Ja og så bare noget andet http://www.cyprianus.dk

html-> forresten, velkommen på kandu
Man behøves vel ikke altid at være så alvorlig og nogen kan underholde sig selv.
http://www.funpic.hu/swf/numanuma.swf

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 22:34

Vil.du

Min side handler ikke om døden alene, men har og får mange andre
Emner, så jo den er god nok.
Skulle jeg ha sat den under RELIGION?
Det gjorde jeg i går , men fandt det ikke relevant at sætte min side under denne kategori.
Døden er så sandelig et TABU for mange her i verden, for de ved slet ikke, at det bare er
en ny og vidunderlig start på livet EFTER livet.
Den plads jeg har brugt indtil nu, er ikke meget i forhold til så mange andre platte emner jeg har set.
Desuden har jeg været her på KANDU i over 3 år ... synes du så det er BRUGT plads??
Det synes jeg bestemt JEG fortjener som gammel kanduér.
M.v.h. Anne

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 20-10-05 22:38

Kære Anne

Jeg personlig kan kun takke dig for den FANTASTISKE måde du hjælper andre mennesker på.

Til Sverola " Svar på andet spørgsmål......................nej jeg har tiltrådt en religion efter min egen smag"
Shamanisme er ikke en religion...... Men det kan du læse om.

Hilsen Shamanen

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 22:39

Kære Natmaden.

Tak for dine ord.

Men du har vidst ikke kigget ordentligt på min hjemmeside!
Jeg har skrevet at min mor er død og et par ord omk hende, og nok om det.
Den vil ikke handle om hende, men om det JEG har oplevet/læst siden hen.
Så jeg behøver ikke bahandling, jeg er skam i aller bedste HUMØR.

Kommentar
Fra : html

Dato : 20-10-05 22:41

Reklame for egen side.
Syntes jeg har set den før,,,???
Kunne den ikke bare,,,,,,,'
Været sat ind under hjemmesider.
Så ,,,,,,,,,,,,,
Vidste ikke, om man skulle spørge om LOV,,,,,,,
Om vi turde gå rundt.
Med DK navne.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 22:45

Kære Shaman ( min personlige shaman )

Du er det smukkeste menneske jeg NOGENSINDE har kendt her på jorden.

Dig findes der for SÅ af.

((((((shaman))))))

Knus Anne

"må lyset skinde på din vej"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-05 22:50

teil der var du hurtig hva

Defcon 2

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-10-05 23:00

Annehvid, det var nu ikke for behandlingens skyld,
Det var for måden at bytte link på

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 20-10-05 23:06

jaja.

Men jeg må sige, at I går lidt for vidt herinde.
Mine tip var seriøse.
Havd er det for engang nonsens der ligge i gode tip NU?

SLUT HERFRA.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-10-05 23:52

Jeg har været inde og se din hjemmeside..dejlig side..jeg mistede også min mor alt for tidligt..hun blen kun 58 år..men hun var syg i et ½ år, så det kom ikke så pludseligt..det må have været hårdt..men det er altid hårdt at miste sin mor!
Min mor døde for 10 år siden...men hun er også altid hos mig..det er rart

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-05 00:01

Hej igen Annehvid.

Det der sker lige nu, under 'tips' skal du nu ikke tage dig af - det fortæller meget mere om ham end om andre!

Natmaden> Jeg tror ikke det er Teil der er HTML - men synes jeg kender måden at stille tingene op på

Nå - god weekend til alle

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 21-10-05 00:08

Kære mangorossa.

Det gør mig ondt at høre, og ja det er hårdt,
men man kan ikke gøre så meget ved det,
andet end at arbejde med det og få det bedtse ud af det.
Det gavner både dig og din mor.
Dejligt at høre hun er hos dig.
Det skal du også være glad for, for der er ikke mange
der har den evne, til at føle og mærke afdøde.
Tak for din ros af min hjemmeside, den er lavet
for at andre kan se, hvad jeg tror på og hvordan jeg oplever "DEN ANDEN VERDEN"
Kun til samligning og eftertanke og ikke som de tror herinde, for at ødelægge mit ry
og andres.
Jeg tror nu engang på dét jeg ser og føler, så kan det ikke siges tydeliger.

Mange knus og tanker
Anne

Vi ses måske derinde en dag over en chat debat.

"Må lyzet skinde på din vej"

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 21-10-05 00:09

Hej Vil.du

Tak og kan du sove godt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-05 00:15

Annehvid, det er da serieøst det hele. du har bare fået det gennem nogen kanaler som du ikke kendte.
Og der er vel , spørg lige dig selv og andres tips, er bedre eller værre end dine egne.

Må lyset da ikke skinne på alles veje ??

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 21-10-05 00:48

Ja den må da . nu skriver jeg til én person.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-10-05 19:26

Tak Anne, jeg går nu ikke og er ked af det længere, men naturligvis vil jeg altid savne hende. Det er jo specielt når der sker noget stort i ens liv, at man gerne ville, at hun var der for at dele det med én.
Jeg var dog så heldig at hun nåede at se alle mine børn. Den mindste var 1 år da hun døde, så min datter (som er den mindste) nåede jo ikke at lære hende at kende.
Og det kan jeg mærke at hun sommetider er lidt ked af. For ofte spørger hun mig, når jeg lærer hende et eller andet, om også MIN mor lærte mig det?
Men det er jo på den anden side dejligt nok, for så får vi jo talt m hende.
Nå..jeg fik skrevet en masse tanker ned..dejligt..ja vi snakkes ved en dag på tjatten

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 23-10-05 17:13

Kære Anneli.....

Tak for accepten af svaret ............ja jeg svarer først nu da jeg ikke har været ved maskinen hele week-ende...........
Håber vi ses

Mvh sverola