/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pgo t-rex Batterispørgsmål
Fra : peterbechm1
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 20-10-05 19:17

Hvordan kommer man ind og skifter batteriet i uret på en t-rex. Har haft løsnet de tre skruer foran på konsolet, men kan ikke se hvad jeg skal løsne eller hvad jeg skal gøre på bagsiden. Kan lige præcis se bagsiden af uret men heller ikke mere.
Håber nogen kan hjælpe....

På forhånd tak, Peter.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-10-05 19:52

Jeg følger med.
Har du nogen idèer palleb?

I reperationshåndbogen står der ikke noget.

I instruktionsbogen står der henvend dem på værkstedet, hvis batteriet skal skiftes.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-10-05 00:04

Næ, har ingen ideer, men mon ikke der sidder et knapbatteri, som i computere og ure.?
Men hvordan man kommer der ind? Må være et spørgsmål om at skille mere ad.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-10-05 10:43

Palleb:
Du har sikkert ret.

Men solen skinner stadig på Sydsjælland, så god weekend alle.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-10-05 11:12

Måske er det også som på nogle fjernbetjeninger.
Altså at den "klikker" på plads og måske skal vrides op i den ene side.
Kan det være at den bare sidder i spænd på sig selv og binder lidt?

Kommentar
Fra : peterbechm1

Dato : 21-10-05 13:17

Det er ikke afmonteringen af batteri der er problemet, derimod at komme derind dvs. at få afmonteret selve konsol/kåben
hvor speedometer + div. instrumenter sider. Har haft umiddelbart så meget skilt ad som jeg kunne, men kunne stadig ikke få kåben af.
Håbede der var nogen der havde prøvet det før. Er heller ikke klar over om det er batteri der er defekt men må jo starte med det.
Troede det var et generelt problem på modelen måske... Er der andre der har et bud på hvad der til, for at få kåben af?

På forhånd tak, Peter