/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ledningsnet til Renault
Fra : fupsi
Vist : 1289 gange
45 point
Dato : 29-10-02 11:04

Hej

Hvor kan man finde en tegning over ledningsnettet i en Reneult Espace Årg 1988 2,2 med indsprøjtning

Fupsi

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 55 point
Dato : 29-10-02 11:13

Der er en tysk bogserie a'la Haynes og de har noget der minder om orginale
renault ledningsdiagrammer. Jeg kan ikke lige huske hvad serien hedder nu
her men kan finde det imorgen?

/Jan

"fupsi" <fupsi.news@kandu.dk> wrote in message
news:lUsv9.192597$Qk5.6670006@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Hvor kan man finde en tegning over ledningsnettet i en Reneult Espace
> Årg 1988 2,2 med indsprøjtning
>
> Fupsi
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 11:44

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.auc.dk> du skrev:
> Der er en tysk bogserie a'la Haynes og de har noget der minder om orginale
> renault ledningsdiagrammer. Jeg kan ikke lige huske hvad serien hedder nu
> her men kan finde det imorgen?
>

So wird's gemacht?

/Jakob

> /Jan
>
> "fupsi" <fupsi.news@kandu.dk> wrote in message
> news:lUsv9.192597$Qk5.6670006@news010.worldonline.dk...
> > Hej
> >
> > Hvor kan man finde en tegning over ledningsnettet i en Reneult Espace
> > Årg 1988 2,2 med indsprøjtning
> >
> > Fupsi
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 12:15

"Jakob Jeppesen" <jakob.jeppesen@FJERNstofanet.dk> wrote in message
news:3dbe663f$0$781$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
> So wird's gemacht?
>
> /Jakob

Nein .. das ist es nicht

/Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 16:31

> > So wird's gemacht?
> >
> > /Jakob
>
> Nein .. das ist es nicht

Skal man have det HELT rigtige så er det kun forhandleren som har
diagrammerne. Haynes er absolut ikke det samme som det ledningsnet der
sidder i en dansk bil. Der er ret så store forskelle på ledningsfarver samt
diverse udstyr så....

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 13:52

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message
news:3dbea999$0$93439$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Skal man have det HELT rigtige så er det kun forhandleren som har
> diagrammerne. Haynes er absolut ikke det samme som det ledningsnet der
> sidder i en dansk bil. Der er ret så store forskelle på ledningsfarver
samt
> diverse udstyr så....
>

Stemmer .. men i denne håndbog bruges samme symboler som i Renaults orginale
... hvor det dog ikke er en garanti af nogen art, så har jeg ved selvsyn
kunnet konstaterer at det for en Megane er noget nær identiske diagrammer.

Bogserien hedder "Reparatur anleitung" og udgives af VERLAG BUCHELI, CH-6304
Zug. ISBN for boget til min clio er fx. 3-7168-1824-0.

Personligt synes jeg bedre om denne en den tilsvarende fra Haynes.

/Jan

Godkendelse af svar
Fra : fupsi

Dato : 21-05-05 16:52

Tak for svaret Jan Mikkelsen.