/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tv2's intro melodi til NMA
Fra : Breunski
Vist : 363 gange
90 point
Dato : 19-10-05 21:58

Jeg så lige traileren for TV2's Nordic Music Awards, og der kørte en melodi/rytme som jeg har hørt så mange gange før men ved ikke hvem det er. Det er noget hip-hop.

Andre der har hørt den og kan hjælpe med titel og band?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-10-05 22:10

Du må lige arbejde lidt for sagen og smide et link hvor vi kan høre den....

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-10-05 23:15

hmm kender den også men kan ikke huske den lige nu
skal nok skrive når den kommer igen

olefahnoe
fahnoefoto.dk

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 20-10-05 08:35

Kan desværre ikke linke til den, da jeg hørte den i tv igår aftes. Men de spiller den forhåbentlig nogle flere gange i løbet af ugen

Kommentar
Fra : karna91

Dato : 25-10-05 14:44

Jeg tror nok at det er Outlandis . .

Men er altså ikke sikker . .

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 27-10-05 14:03

Tror det ikke, da dette lyder lidt mere som amerikaner hip-hop

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 90 point
Dato : 27-10-05 14:16

Breunski> Skriv dog til TV2 for svar.

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 04-11-05 15:30

Tak for svaret taliskoko. Nu er showet overstået og ingen kan hjælpe mig, men spørgsmålet skal jo lukkes på et tidspunkt. Men fandt ikke titel eller band. Heller ikke fra TV2

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-11-05 15:37

Ok... Det noget skidt. også at TV2 ikke kunne hjælpe. Håber det lykkes alligevel en dag...